Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ragdollcat schreef:Jee wat vervelend zeg voor je en je paard, zo vervelend, kon hij maar praten he.
Is het niet wat voor je? homeophaat bij te halen, die gaat dan met dat ding alles na, of alles 100% goed is.
Ik had eens eerder gehad, omdat zijn kogel steeds dik werd, zonder dat het warm is en of pijnlijk is en toch steeds weer dik werd, dus liet ik de homeophaat maar komen, bleek het een bacterie te zijn wat van een oude wond kwam, dat kan kloppen, hij had aan het voorbeen een ernstig wond gehad in het verleden en de bacterie is in het lichaam gebleven en dat is in de achterbeen in de kogel blijven hangen, na een kuur van druppels is het over, en hierbij ging ze ook overal even na of alles in orde was, de botten de spieren en de benen, alles was goed, misschien wat voor je? en is niet duur, enkel de voorrijkosten en 1 uur alles nagaan en waar nodig medicijnen toepassen en jou vragen en vertellen enzovoort, er is ook een site van haar.
http://www.horsebodybalance.com daar staat meer info op.
Ik zelf ben tevreden over haar.
outbackrider schreef:Ik weet alleen niet wat ik moet doen, ergens 24 uur op de wei, of bij mij houden.....
Ik vind het echt ### !!!