Anoeska schreef:scoopje schreef:Ik vind het toch niet zoals het hoort. Als de DA het dier niet durft te enten om veiligheidsredenen dan is dat zijn zaak en kan niemand hem ertoe verplichten. maar dan is het voor mij wel: geen enting, geen voorrijkosten. Want dat was toch de hele reden dat die DA moesdt komen?
Als ik jou was belde ik toch even met de praktijk om het over de financiele kant te hebben, want op deze manier ben je niet eerlijk behandeld imo.
Maar de dierenarts is toch gewoon gekomen, dus dan moet je in ieder geval voorrijkosten betalen. Zeker als die andere pony wel geënt is. Zou niet weten waarom je de voorrijkosten niet hoeft te betalen dan?
Ja hier heb ik ook geloof ik al 3 keer in het topic een reactie op gegeven dus dat ga ik ook niet meer doen.
en daarna kan er eventueel verder onderzoek of iets dergelijks gedaan worden. Wel zeg ik elke keer als ik bel naar de DA, en het gaat om mijn arabier, dat hij bang is en doortastend behandeld moet worden. Hij is niet vals, hij trapt niet, bijt niet, het enige wat hij doet is steigeren als vluchtgedrag, en verder niets, hij maait ook niet met zijn voorbenen.