Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
singasong schreef:Tylando en Mirjam, zouden jullie eens kunnen kijken wat de afmeting is tussen de twee uiteinden(waar hij dus het breedst is) van de figuurnaadjes bij de ogen?
mirgino schreef:singasong schreef:Tylando en Mirjam, zouden jullie eens kunnen kijken wat de afmeting is tussen de twee uiteinden(waar hij dus het breedst is) van de figuurnaadjes bij de ogen?
morgen zijn we naar pretpark in Duitsland en kom ik niet op stal,als ik het niet vergeet zal ik donderdag het opmeten
maar volgens mij staat het op de doos
kan je niks vinden op een site van deze maskers?
mirgino schreef:ik heb er een tijdje mee gereden maar nooit last van gehad en ik had de neusriem niet te strak
ik heb een nieuw set van de PD en ook nog andere neusnetjes
singasong schreef:Dat is goed nieuws dat hij toch al weer wat mag werken. En fijn dat het ook goed ging!
Ik ben vanmiddag voor het eerst weer gaan wandelen met Niek, ging ook best goed
singasong schreef:Tylando en Mirjam, zouden jullie eens kunnen kijken wat de afmeting is tussen de twee uiteinden(waar hij dus het breedst is) van de figuurnaadjes bij de ogen?
mirgino schreef:singasong schreef:Dat is goed nieuws dat hij toch al weer wat mag werken. En fijn dat het ook goed ging!
Ik ben vanmiddag voor het eerst weer gaan wandelen met Niek, ging ook best goed
we zijn al blij met een beetje
![]()
mijn therapeut zei ook dat het goed is om hem bezig te houden,haar paard was na 4 dagen rust ook stijf
ik ging wel al wandelen buiten een rondje met grazen van ruim 1,5 uur maar dat is alleen in stap [ en stilstaan]
als het van de week 30 gr is doe ik niks maar tot 25 gr ga ik longeren
tylando schreef:singasong schreef:Tylando en Mirjam, zouden jullie eens kunnen kijken wat de afmeting is tussen de twee uiteinden(waar hij dus het breedst is) van de figuurnaadjes bij de ogen?
ik heb de arabian voor een welsh van 1m44
op de doos staan de maten , welke maat vliegenmasker heb je normaal?
ik had de link doorgegeven en anders weten hun precies welke maat je nodig hebt!
ik vind hem super omdat hij veel ruimte rond zijn ogen heeft.. bij deze webshop betaal je boven de 30 euro ook geen verzendkosten!
ook die zonder oren is UV werend!
tylando schreef:ik merk wel dat het bij vidar echt de pollen zijn...als hij op vollere weiland staat briest ie veel meer..vandaag stond hij op het kalere weiland en ik heb hem niet gehoord!
Maris schreef:Grappig, de chinese kruiden komen nu overal naar me toe. Toeval ????
In de laatste ROS staat er een artikel over en ook in een boek wat ik gisteren opensloeg --> TCM kruiden.
Spirulina schijnt ook vaak heel goed te werken tegen allergieen bij paarden volgens dat boek. In een test die ze hadden gedaan bij 8 paarden, knapten alle 8 die paarden enorm op van de spirulina. Mn voor luchtweg gerelateerde allergieen, geloof ik.
Heeft iemand daar ervaring mee ?
Maris schreef:Nee, dat heeft hij nog nooit gehad. Maar ik denk ook niet dat hij last heeft van zijn luchtwegen ....
Maris schreef:Grappig, de chinese kruiden komen nu overal naar me toe. Toeval ????
In de laatste ROS staat er een artikel over en ook in een boek wat ik gisteren opensloeg --> TCM kruiden.
Spirulina schijnt ook vaak heel goed te werken tegen allergieen bij paarden volgens dat boek. In een test die ze hadden gedaan bij 8 paarden, knapten alle 8 die paarden enorm op van de spirulina. Mn voor luchtweg gerelateerde allergieen, geloof ik.
Heeft iemand daar ervaring mee ?