Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tiwi1969 schreef:ZE paarden zijn paarden met een systeem-foutje, ergens in het lichaam gaat er wat mis waardoor ze zo extreem op een normale prikkel (de steek van een knut) reageren.
Dit lichaam wil je zo min mogelijk belasten met lichaamsvreemde stoffen, je kijkt kritisch naar zijn voeding, zijn huisvesting, het wasmiddel waarmee zijn dekens en dekjes worden gewassen etc.
Waarom zou je dan zo'n giftige stof als permethrin over je paard willen gieten? Dat lijkt mij een enorme extra belasting van het toch al zo gevoelige lichaam.
ellepel schreef:Deze deken kun je toch zo onder de naaimachine doorhalen?
Is zo klaar![]()
Dat permethrin verhaal, kanker wist ik niet,maar het is wel belastend voor de lever.
En bij zomereczeempaarden is de lever al wat overbelast,dus tja....
kim1207 schreef:welk mineralen supplement voeren jullie? ik zie hier door de bomen t bos ff niet meer
wat betreft die lever he. Ik doe steeds mn best om dat ding te ontgiften, ik ben niet zon voorstander van medicatie, eigenlijk alleen al omdat er zo gruwelijk veel geld aan wordt verdiend.
Over de biksjes: ik voer nu sinds een week de derma vital cubes van eggersman, maar aangezien ik maar 1 handje per dag voer en een halve schep aan mijn grootste kwpn dame dekt het niet de vitaminen en mineralen die benodigd zijn. De balancer van je paard gezond en fit deden de dames het niet goed op ...
wat hebben jullie al geprobeerd wat goed dekkend is zonder te veel bijvoegingen?
kim1207 schreef:welk mineralen supplement voeren jullie? ik zie hier door de bomen t bos ff niet meer
wat betreft die lever he. Ik doe steeds mn best om dat ding te ontgiften, ik ben niet zon voorstander van medicatie, eigenlijk alleen al omdat er zo gruwelijk veel geld aan wordt verdiend.
Over de biksjes: ik voer nu sinds een week de derma vital cubes van eggersman, maar aangezien ik maar 1 handje per dag voer en een halve schep aan mijn grootste kwpn dame dekt het niet de vitaminen en mineralen die benodigd zijn. De balancer van je paard gezond en fit deden de dames het niet goed op ...
wat hebben jullie al geprobeerd wat goed dekkend is zonder te veel bijvoegingen?