Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Teddy321 schreef:Whisperke schreef:Ik denk dat er wel op meerdere plekken rhino is hier in de buurt hoor ik ook geruchten..
Echter het moet op kweek gezet worden en dan gaat er nog wat dagen overheen..
En je bent het niet verplicht om het te melden..
Als we met dat laatste eens beginnen.
** zucht** als je nu eerst eens begint met alle pagina's te lezen??
MarrieLeen schreef:Nexus schreef:Ben ik nou de enige die het gemodereer (op een trieste manier) ronduit lachwekkend vind worden?!
Op diverse - naar mijn idee betrouwbare - mediasites worden naam en toenaam genoemd met bronvermelding, maar Bokt leeft in ontkenning omdat het hen persoonlijk nog niet bevestigd is?
Mee eens.![]()
Naar mijn idee zouden die bedrijven ook prima in het rijtje kunnen worden opgenomen, kan een stuk spanning wegnemen.
RWDB schreef:HouVanUtopia schreef:aan wie kun je doorgeven als je een nieuwe stal weet...... mag het hier nog niet plaatsen maar heb zelf bevestigingen gehoord.
Aan mij
En uiteraard ook aan de nieuwsredactie, die gaan namelijk bellen.
PercyLeen schreef:Kunnen we deze er ook wel even in gooien. Het is gewoon bevestigd door een dierenarts!!!
http://www.hippischtwente.nl/?pagina=springen&id=2594
HouVanUtopia schreef:aan wie kun je doorgeven als je een nieuwe stal weet...... mag het hier nog niet plaatsen maar heb zelf bevestigingen gehoord.
Raja schreef:In Maarssen is afgelopen weekend ook gewoon concours geweest
Bij ons is de wedstrijd afgelast!
En het wordt zeer zeker niet op prijs gesteld dat je andere stallen bezoekt.