Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mizora schreef:Zie je wel wat verandering? Dan zou ik de behandeling eigenlijk nog een tijdje op volledige dosis doorzetten. Want het klinkt alsof er nog wel wat te genezen valt.
Weidebloem schreef:Het hoesten lijkt me meer een weerstandsdingetje. Ook niet gek als ze last van haar maag heeft en dus niet lekker in haar vel zit. Eventueel vitaminebrokje voeren of zou ze dat ook niet willen eten?
room10 schreef:Vraagje, ik wil mijn paardje nu 2x per dag een theelepel baking-soda geven, ik lees dat meerdere dat doen, kan dat droog over het voer ?? Hoe geven jullie het ? En hoe lang max ? Kun je een paarden supplement mbt de maag gastro-nogwatwel langdurig geven ?
P_liefhebber schreef:Zou iemand van jullie (eventueel per pb) kunnen uitleggen hoe het werkt met de zakjes bestellen bij Abler?
Kan ik dat ook via de bank overmaken?
Hoeveel bestellen jullie en hoeveel geven jullie dan?
Wat zijn de kosten ongeveer?
Saskia2182 schreef:Hallo,
Ik heb een vraagje..
Mijn paard is het hersteld na een week kliniek en 5 weken op Ulcergold/gastrogard van zijn maagzweren.
Nu ben ik aan het kijken hoe ik dit het beste in de toekomst kan voorkomen. Hij is er echt ziek van geweest en had daarbij ook nog een darm ontsteking.
Ik zag maagcompositum van Groene Os, is dit wat?
En hij staat op een basis muesli Met lucerne er door heen, daarbij voer ik hem naast de kuil heel de dag hooi en elke dag 2 kilo bietenpulp.
Door zijn voer krijgt hij nog lijnzaadolie en vitamine E.
Ik las dat kuil niet goed is voor de maag van een paard?
Ik hoop dat jullie ervaringen en of advies hebben voor mij!