Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petitparis schreef:@jemawi: idd DA contacteren, want je hebt een recept nodig. Je kan ineens de cortisol en ACTH waarden laten bepalen in het bloed. Specifiek gaan testen, zou ik als je eigenlijk vrij zeker bent van de cushing niet doen gezien of de kostprijs en/of e kans op hoefbevangenheid (ik kan die namen en en testen niet uit elkaar houden, mede omdat mijn DA het ten stelligst afraadde)
Jemawi schreef:petitparis schreef:@jemawi: idd DA contacteren, want je hebt een recept nodig. Je kan ineens de cortisol en ACTH waarden laten bepalen in het bloed. Specifiek gaan testen, zou ik als je eigenlijk vrij zeker bent van de cushing niet doen gezien of de kostprijs en/of e kans op hoefbevangenheid (ik kan die namen en en testen niet uit elkaar houden, mede omdat mijn DA het ten stelligst afraadde)
Bedankt, ik ga er straks even heen. Geef je/jullie de medicatie dagelijks en hoe?
[edit] Ik begrijp dus dat er waarschijnlijk eerst een bloedtest gedaan moet worden voordat de hoeveelheid bepaald kan worden?
kimmie261 schreef:gambit eet zijn biks ook niet meer,ik maak het nu aan met slobber maar ook dan eet hij het slecht...
meusli daarentegen gaat erin als snoep...
geerke schreef:Jemawi@Is er twee jaar geleden al cushing vastgestelt?Heeft hij toen geen medicijnen gekregen?
Intressant is om te checken of hij geen IR erbij heeft.