staart ziet er nu zo uit:

als ik hem binnen zet gaat ie meteen als een gek staan schuren aan zijn staart.dus hij heeft wel erge jeuk daar
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shera schreef:@ellepel: das een mooi staartje voor een eczemer dacht ik! Onze pony heeft een minder fraai bosje. Ik heb die eczeembabes van mij nu ook onder een regendeken. Dus eczeemdekens af. Ik smeer nog wel even door met de TKC. Ik ben benieuwd...
Klara16 schreef:Het is dan wel een stuk duurder dan de pagony, maar dan heb je ook wat...
Dendie schreef:Het eczeemseizoen is nog niet over... Maar ik moet zeggen dat Den met de deken en Puur Natuur druppels ook een super goeie (eczeem)zomer heeft gehad zonder veel schuur- en wond-ellende. Maar dat komt ws ook wel deels door het weer...
ellepel schreef:Heb ook wel aantal keer een ongevoerde regendeken OVER eczeemdeken gedaan... Lekker warm, maar blijven ze tenminste grotendeels droog, en geen last van eczeemdan doe je toch een ongevoerde regendeken op? blijft ze droog en is toch voor 70% beschermd tegen de vliegen
ellepel schreef:ik ben dan zo'n doos wat rustig een stuk van een t-shirt van mezelf er in zou naaien![]()
misschien via de stoffenwinkel een stuk stof halen wat er op lijkt?
Dendie schreef:ellepel schreef:Heb ook wel aantal keer een ongevoerde regendeken OVER eczeemdeken gedaan... Lekker warm, maar blijven ze tenminste grotendeels droog, en geen last van eczeemdan doe je toch een ongevoerde regendeken op? blijft ze droog en is toch voor 70% beschermd tegen de vliegen
silkie schreef:ik had idd ook al aan een T-shirt zitten denken. Maar het mooie van die dekenstof is dat het toch wat waterafstotend is en erg snel weer droogt (en een T-shirt blijft best wel lang nat). En Silke d'r plekken mogen ook niet nat blijven (en een regendeken broeit weer teveel)