Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Nogmaals dank Pandora voor de reminder. Die van mij komen alleen nog maar op het schrale stukje wei en Zie nu al verbetering. Ze is ook al een halve week elke ochtend mee op buitenrit geweest en doet het fantastisch!! Ze loopt de grote paarden er met stinkend gemak uit en lig in een deuk om de genietende koppies van pony en haar ruitertje als ze vol in galop voorbij komen...
EmEm schreef:Een aantal weken terug sloot ik me aan bij dit Topic. Helaas heb ik mijn 29-jarige merrie Doria op 12 april moeten laten inslapen wegens koliek. Dat was heftig. En vind het nog lastig. Je hebt zo'n paard toch heel lang in je leven gehad.....
Ik heb Prascend te kort gebruikt om iets nuttig te kunnen zeggen over de resultaten. Maar was heel blij dat dit topic er was. Zo heb ik echt meer geleerd over PPID en de behandeling ervan.
Ik wens jullie heel veel succes met jullie paarden. Dat ze nog maar lang mogen genieten van hun leven.
EmEm schreef:Een aantal weken terug sloot ik me aan bij dit Topic. Helaas heb ik mijn 29-jarige merrie Doria op 12 april moeten laten inslapen wegens koliek. Dat was heftig. En vind het nog lastig. Je hebt zo'n paard toch heel lang in je leven gehad.....
Ik heb Prascend te kort gebruikt om iets nuttig te kunnen zeggen over de resultaten. Maar was heel blij dat dit topic er was. Zo heb ik echt meer geleerd over PPID en de behandeling ervan.
Ik wens jullie heel veel succes met jullie paarden. Dat ze nog maar lang mogen genieten van hun leven.
Dimple schreef:Batlow, bij jou ook een 'dik van lucht' paard. En ik ben al zo blij hoe ze er nu uit ziet (en ik hoor de mensen op de nieuwe stal zich afvragen of er nog een veulen moet komen)
Ik zal van de week weer een update foto plaatsen.
Merrie van mijn vriendin staat soort van spierbevangen te wezen. Reageert overal op het lijf waar je maar drukt. Kan achter geen voetje geven door de verzuring. Verandering van stal, voer, bodembedekking, wei, omgeving is blijkbaar allemaal beetje te veel.
Mocht iemand nog een goede tip hebben wat ze evt kan geven om het een beetje te verlichten?