Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wijslander schreef:Sorry dat ik inbreek, dit topic volg ik stilletjes uit interesse, maar xyzytu2: heb je wel eens geprobeerd de witte lijn te behandelen met iets antibacterieels? Of misschien de hielen wat hoger laten en de hoefwand in de kwartieren proberen iets korter te zetten? Of is hij dan ook gevoelig?

Ayla schreef:Fabster schreef:Heb je hier foto's van?Ja, en vaak ook nog op de onderrug.
]

n.a.v diverse onderzoeken zou ik hierover graag met iemand in contact komen die ook bekend is met Ems.

, kieskeurige merrie
Ayla schreef:Ik mix een handje Meijten Optiform met Pavo Vital, supplementen (Gluco Balance en MSM extra) en lijnzaadolie. Mengt goed en pony eet het met smaak
MartineC1711 schreef:Care4Life lees ik vaker dus.. ik heb dat een hele tijd terug ook voor langere tijd gevoerd maar oo den duur liet ze het gewoon liggen.. Pavo is hier makkelijk te krijgen maar door bivenstaande durf ik het niet zo goed mee te nemen