Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en die clipjes bevestig je dan aan de binnenkant van de deken
? opisop_shop schreef:Whinny, gewoon een deken opdoen en blijven smeren en wassen.
Maar als je haar nog maar zo kort hebt moet jij je denk ik eerst wel afvragen of je een paard wilt hebben wat ongepland zomereczeem heeft?
Er komen misschien nog veel meer problemen bij dan dat ze nu toont qua jeuk, wil je daar mee zitten? Was de prijs er ook naar?
Als je het door een DA laat bekijken en het blijkt inderdaad eczeem te zijn zou je haar terug kunnen brengen.
Als je dat wilt uiteraard
)
Yvank_ schreef:Ik zal wel heel dom zijn maar loopt die riem dan gewoon los over de hals heen ofzo ? Kan me er niet echt een voorstelling bij makenheeft iemand misschien een foto
?
I_S_L schreef:![]()
Word niet erg blij van die deken. Hoe zit dat met jullie bij de bil"koorden", die om de achterbenen gaan?
Bij mijn paard schuren ze echt enorm en is het haar dus al helemaal weg. Heb er nu bontjes om gedaan maarja is ook niet echt handig.

die hoofdkap die je er gratis bij krijgt. Verschuift die makkelijk? Muntje schuurt dus aan de speciekuip en t lijkt me vreselijk als de stof tegen zijn oogje komt te plakken ofzo. Daarom heb ik hem tot nu toe nog niet opgedaan.