Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ellepel schreef:ik kreeg het advies van een kennisje van me,
lees dit ook even door:
http://www.adviesallergie.nl/kruisreactie.html
singasong, ik bedoel, je laatste berichtje was dat je paard schudvrij was en toen kwam het bericht dat het weer mis was.
dat was na de behandeling van de osteo of daarvoor al?
toen heb je je therapeute gebelt en die is gekomen en die kwam dus met deze diagnose
je berichtje was niet helemaal compleet dus vandar.
ik ben een beetje sceptisch hoor,vind je dat erg?
vraag me namelijk af hoe de hart ritme stoornissen zijn vastgesteld en de streptococcen.
appie is 18 geworden dit jaar
Vea schreef:Singasong: Amor is nog maar 5 jaar, voor de rest is hij heel gezond, enkel de pollenallergie dat precies nog onder controle te houden is mits je rekening hou met het weer. In ieder geval heel veel succes met je oudje! mijn pony is ook 20 met allerlei kwaaltjes maar je zou er nog van verschieten hoe sterk dat ze zijn!
.
ellepel schreef:appie is ook gemeten met de lecherantenne en die is helemaal schoon van schimmels etc.
bij hem was alleen gevoeligheid en darmen niet goed...
nou ja en dat klopt,als ik dat een beetje goed voor elkaar hodu bij hem gaat het vaast wel goed met hem
nou ik was een beetje sceptisch singasong,ergens vind ik het toch apart dat niek steeds zo veel aandoeningen heeft,snap je??
kijk ap word dus ook zo doorgemeten,maar een hartritme stoornis zou ik dan wel door de gewone veearts willen laten bevestigen,want dat is niet niks
singasong schreef:Mirgino,Hoop dat ze snel een plekje voor jullie heeft!