ohjajoh6 schreef:Het vreemde is dat het wel lijkt of juist na de laatste verhoging ik ineens suikerpilletjes ben gaan geven: lijkt wel of de prascend totaal geen effect meer heeft!
Soms kan monnikspeper het effect van de prascend versterken ......
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:ohjajoh6 schreef:Het vreemde is dat het wel lijkt of juist na de laatste verhoging ik ineens suikerpilletjes ben gaan geven: lijkt wel of de prascend totaal geen effect meer heeft!
Soms kan monnikspeper het effect van de prascend versterken ......
ohjajoh6 schreef:Ik snap het ook echt niet meer: MiniMe krijgt sinds een week of 3 een halve prascend, maar idioot genoeg niet meer waus van de verhoging. Ook heeft ze alleen maar een paar lange haren losgelaten, zit weer vol met ontstekingen (oedeem en van die gele vocht korstjes) en achterhand verslechterd!! Word door die slechte achterhand en dus bijna niets met haat kan doen ook gelijk weet baggervet. Ik begin mij serieus af te vragen of ik haar niet beter van de prascend moet afhalen, wat vinden jullie? Ben ook maar weer met het grotescheer drama begonnen en vanochtend een stukkie met haar wezen fietsen (rechte stukken gaat nog, longeren kreupelt ze rechtsachter nog steeds lichtjes vanuit het spronggewricht, gelukkig niet meer warm en vocht erin) maar ze doet het zo graag, die oren gaan erop en ik trap me eigen verloren on haar bij te houden, ik weet het effe niet meer eigenlijk...
Ik ben in half jaar tijd van 1/8 - 1/4 - 1/2 prascend gegaan. Krijgt s'nachts op stal 2 plakken in hooinet en staat overdag op de wei, ik heb 2 stukken wei voor 3 paarden in totaal (2 van mij = shet en tuigtank en een welshpony) van in totaal ong. Halve hectare, die ik om de 2 weken gem. Wissel ivm hengstig zijn van grote en aantal hengsten op terrein.
Netjes ontwormd 4x per jaar en geen wormen gevonden, tandarts, zei maand geleden dat ze prima gebit heeft, niks mis mee, hoefsmid zegt dat ze prachtige hoeven heeft rn bekapt achter binnendoor omdat ze duidelijk sleept en last van die kniebandjes heeft
geerke schreef:ik denk dat sommige paarden inderdaad niet goed op prascend reageren....maar vraag mij dan meteen af of het paard in kwestie dan ook echt cushing heeft.Ik vind nogsteeds 1x bloedafnemen op ACTH niet echt betrouwbaar.Maar goed wie ben ik
Pandora2 schreef:Stro is ook een goede, energie-arme knabbel-vervanger van hooi
Maris schreef:10tje2 schreef:Zijn hier mensen die interesse hebben in 146 pillen Pergolide Mylan (1 mg)?
Stuur mij dan even een p.b-tje.
Je was in febr. gestopt met de pergolide he ? bevalt dat goed ? Geen jeuk meer ?