Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
belle_boef schreef:Voor de mensen die hooistomer. Ik heb gelezen dat je het Max 12 uur gestoomd kan laten staan. Geld dat ook nog nu het zo koud is? Of zou ik met deze lage temperaturen ook wat langer aan kunnen houden.
Dat ik savonds stoom voor de volgende dag de eerste 2 voerbeurten?
Yendiboko schreef:Hoi!
Even een update van mij en Yendi. Na meedere keren en verschillende dierenartsen bij Yendi gehad te hebben, die allemaal geen gekke dingen hoorden toch begin deze week met Yen naar de kliniek gereden omdat het me niet lekker zat.
Daar hebben ze een echo gemaakt en een endoscopie gedaan. Hier kwamen ze er achter dat hij een zware longonsteking heeft die er al lange tijd zat!! Hij staat nu nog in de kliniek aan de medicijnen en de echo van gisteren liet gelukkig zien dat de ontsteking kleiner was geworden, dus de medicijnen slaan gelukkig aan.
We zijn er nog lang niet, maar ik ben blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd en ondanks de adviezen van de dierenartsen naar de kliniek ben gegaan.
superpony schreef:Yendiboko schreef:
Even een update van mij en Yendi. Na meedere keren en verschillende dierenartsen bij Yendi gehad te hebben, die allemaal geen gekke dingen hoorden toch begin deze week met Yen naar de kliniek gereden omdat het me niet lekker zat.
Daar hebben ze een echo gemaakt en een endoscopie gedaan. Hier kwamen ze er achter dat hij een zware longonsteking heeft die er al lange tijd zat!! Hij staat nu nog in de kliniek aan de medicijnen en de echo van gisteren liet gelukkig zien dat de ontsteking kleiner was geworden, dus de medicijnen slaan gelukkig aan.
We zijn er nog lang niet, maar ik ben blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd en ondanks de adviezen van de dierenartsen naar de kliniek ben gegaan.
Jeetje, wat onwijs slordig zeg.
Heel goed dat je je gevoel hebt gevolgd. Ik heb dat ook weleens. Dat je 10x vraagt en aanklopt en weet dat iets niet oke is, maar niet gehoord wordt. Echt heel naar.
Beterschap. Hopelijk mag ie snel mee naar huis.
Tancreda4 schreef:Slordig? Als er geen koorts is en meerdere dierenartsen horen niets, dat kan gebeuren. Been there, done that. Hier hebben thuis meerdere geluisterd en in Utrecht stonden er 5 man te luisteren een half uur lang. In zakjes, zonder zakjes, voor achter luchtpijp alles. Omdst ik voor de scopie kwam werd die gedaan maar was opzich qua geluid geen aanleiding voor. De scopie viel hen dan ook enorm tegen, ze hadden niet verwacht dat ze zo vol zou zitten. Soms hoor je het gewoon niet (meer). Dus om het slordig te noemen vind ik voorbarig.
Ik laat nu nog wel eens luisteren, ze horen nooit wat (of ze moet echt weer een ontsteking hebben). Maar weet zeker dat als ik een scopy laat doen, die een heel ander beeld laat zien.
@yendiboko
Fijn dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd en nu de juiste Medicatie kan krijgen! Had hij met de ontsteking geen verhoging verder? Heel veel beterschap iig.....