atreyuevita schreef:Waarom het JKK niet eruit trekken?
ZEKER!!! Als je het zo laat staan gaat het over een tijdje zaaien... En krijg je steeds meer en meer en ben je verder van huis. Die bloemen moeten er echt uit!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
atreyuevita schreef:Waarom het JKK niet eruit trekken?
ellepel schreef:bij elke winkel kunnen je binnen 2 weken ruilen..dus ook bij divoza![]()
heb ik ook moeten doen met mijn pagony. die was eerst te klein.
ik vind de pagony klein vallen,dus ik heb een maat groter gekocht
XxSultanxX schreef:ellepel schreef:bij elke winkel kunnen je binnen 2 weken ruilen..dus ook bij divoza![]()
heb ik ook moeten doen met mijn pagony. die was eerst te klein.
ik vind de pagony klein vallen,dus ik heb een maat groter gekocht
maar ze worden tog wel een beetje vies als je ze in het land hebt omgehad ?
is dat dan niet erg ?
Amigo_tje schreef:Even een vraagje. Ik weet niet of het hier al gezegd is geweest, maar heb nog geen tijd gehad om alles door te lezen...
Laten jullie het eczeemdeken de hele zomer 24/24 7/7 op je paard liggen of doe je het 's nachts af? Of wanneer doe je het af?
Verafjord schreef:ik heb de boett al een paar keer in de wasmachine gehad, gewoon op 40 graden, geen probleem![]()
De Pagony heb ik nog niet gewassen, maar die heeft ze nu continue om, dus die mag aan het eind van het seizoen de machine in, tenzij ie een keer doorwaternat is van de regen, dan gaat ie de machine in, komt ie droger uit dan dat ie erin gaat
ellepel schreef:bij appie gaat ie alleen af als ik ga rijden,verder zit ie altijd om
Idra schreef:Mja, mijn paard schuurt net het hardste aan zijn manenkam, dus hij zou toch een halsstuk moeten hebben.
Heb mijn deken via de Equestrian Store besteld en die zou er vandaag moeten zijn, ik ben eens benieuwd als ik straks thuiskom of hij geleverd is