Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:Altijd goed nieuws, Nathalie![]()
Je kan Gastricomp proberen. Kun je bij Laarakker bestellen. Als je het niet mee krijgt, heb ik hier nog wel een halve pot staan, die ik niet meer gebruik. Ik heb geen paard met diarree, maar wel met maagzwerengehad. Dit werkte hier goed. Anders moet je aan de maagpillen. Die zijn wel duur.
Natalie36 schreef:Fabster schreef:Altijd goed nieuws, Nathalie![]()
Je kan Gastricomp proberen. Kun je bij Laarakker bestellen. Als je het niet mee krijgt, heb ik hier nog wel een halve pot staan, die ik niet meer gebruik. Ik heb geen paard met diarree, maar wel met maagzwerengehad. Dit werkte hier goed. Anders moet je aan de maagpillen. Die zijn wel duur.
Zo ben ik![]()
Ik weet het toevallig omdat ik het er niet zo gek lang geleden met mijn da over heb gehad. Ik weet vrij zeker dat twix een maagzweer heeft (gehad). Maar toen ik hoorde wat dat onderzoek inhoud heb ik maar besloten het paard dat niet aan te doen. Ze geeft ook geen symptomen en is dik zat. En met haar verleden gaat mijn da ook akkoord als ik er zonder test een kuur gastogard in wil gooien.
Maris schreef:Dit filmpje ? https://www.youtube.com/watch?v=DzUeYjYe5yE
superlotje schreef:Ik ben geen expert, maar de halfwaardetijd van prascend is kort, bij paarden korter dan bij mensen, dus zou binnen enkele dagen wel verbetering verwachten als dat de enige oorzaak van het probleem is.