volgens mij word er ook niet veel reclame voor gemaakt.
trouwens je link klopt volgens mij niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Er zijn repellents die de mugjes weghouden bij het paard, insecticiden die mugjes doden, smeersels waardoor de mugjes vastkleven in de manen nog voordat ze kunnnen prikken etc etc. Veel middelen werken wel enigszins maar het ideale middel is er (nog) niet.
Cydectin pour on -met het werkzame middel moxidectin- wordt vrij recent gebruikt met als doel de mugjes weg te houden. Defendog, een spray tegen vlooien bij honden bevalt ook goed. Het bevat een stof die vergelijkbaar is met die van de Switch die vroeger in de handel was
tug schreef:cavalesse en de leverancier zijn zeer beperkt in hun informatie naar buiten toe, nergens vind je extra informatie over wat er precies inzit of hoe en waar het onderzoek met het hoge slagingspercentage heeft plaatsgehad. je kunt op deze manier zelf geen enkele inschattingmaken of kijken of het wel voor je paard geschikt is, ook de folder, hanneronja heeft hem op dit topic gezet is niet echt duidelijk, heb ook op buitenlandse fora geen info over de werking gevonden, het is dus ook nog te nieuw, nu kun je alleen af gaan over wat de leverancier beweerd!
Flosje446 schreef:chipieke schreef:ik vind mijn bucas een superfijne hoofdkap! Helaas is hij te groot....
Als iemand interesse heeft, hij is nog steeds te koop
Wat voor maat is het? En wat wil je er voor hebben?
Rapperijder schreef:yvonnedv schreef:Wij hebben onze pony vanaf 7 februari. Sinds een week of twee is hij begonnen met schuren. Bij de pony kregen we een Imperial Riding vliegendeken. Ik heb er vanmorgen een bijpassende hals met hoofdkap bij gehaald. Wat een onding zeg. Ik heb hem om 1200 uur opgedaan en hem om ca vier uur er weer af gehaald toen had ik hem namelijk al 6 keer goed gelegd.
Ik heb mijn probleem voorgelegd aan imperial riding en die komen er morgen op terug.
Hoe weet je zeker of schuren ook daadwerkelijk zomereczeem is en kun je ook ergens aan zien of het een al langer bestaand probleem is?
Hoi Yvonne,
Is die deken die jij hebt wel een eczeemdeken? Als je een gewone vliegendeken met grote mazen oplegt kan je evengoed geen deken hebben, want de mugjes zijn heel klein en prikken er gewoon doorheen.
Je heb een echte eczeemdeken nodig, die zijn van stof dus zonder mazen. Eczeemdekens hebben meestal ook meer bevestigingen en blijven goed opliggen. Rambo sweet itch hoody is een goeie.
yvonnedv schreef:Wij hebben onze pony vanaf 7 februari. Sinds een week of twee is hij begonnen met schuren. Bij de pony kregen we een Imperial Riding vliegendeken. Ik heb er vanmorgen een bijpassende hals met hoofdkap bij gehaald. Wat een onding zeg. Ik heb hem om 1200 uur opgedaan en hem om ca vier uur er weer af gehaald toen had ik hem namelijk al 6 keer goed gelegd.
Ik heb mijn probleem voorgelegd aan imperial riding en die komen er morgen op terug.