Ook zit ik nog te twijfelen aan een deken, eczeemdeken die goedkoop is maar van gedoe kwaliteit
Zou fijn zijn als jullie iets weten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roane schreef:Tja, en ik gebruik Nature's Best van Pavo voor mijn paardje met zomereczeem en merkte daar bij dat het een stuk beter gingdus dat is echt gewoon paard afhankelijk, en niet merk afhankelijk.
MXLISSA schreef:Iemand nog tips over het voeren, welk merk en brok/muesli?
Ook zit ik nog te twijfelen aan een deken, eczeemdeken die goedkoop is maar van gedoe kwaliteit
Zou fijn zijn als jullie iets weten
carina schreef:Wegens overlijden van ponylief te koop:
RSIH maat 185, paar kleine beschadigingetjes maar zéér goed bruikbaar nog. Ook te koop de waterdichte liner maat 185, 1x gebruikt, als nieuw dus.
Voor meer informatie graag een PB.
Malenka schreef:Een nieuw probleem...
mijn paard denkt dat mini-dwarrelende-sneeuwvlokjes zijn aartsvijand-mugjes zijn. Bij het eerste vlokje begint hij zijn hoofd te schudden en spanning op te bouwen tot ik hem van die akelige dingen verlos door hem naar binnen te halen. Hoe moet ik hier nu weer mee om gaan? Het arme ventje...![]()
Vandaag deed hij het onder het rijden en kon ik exact plaatsen wat er aan de hand was. Laatst zag ik het hem vanuit de verte ook op het land doen. Toen wist ik niet wat er was. Nu dus wel.
Met rijden was er niets meer met hem te beginnen. Hij bleef maar schudden en ik drong echt niet lekker meer tot hem door. Op het land heeft hij ook geen enkele plek om te schuilen.
ellepel schreef:ik voer gewoon de subli dieetmix.
prima voer,hoog in de vitamines en zomers krijgen ze dan een zoutblok bij in het land en dat gaat prima
_Cher schreef:ellepel schreef:ik voer gewoon de subli dieetmix.
prima voer,hoog in de vitamines en zomers krijgen ze dan een zoutblok bij in het land en dat gaat prima
Hoeveel moet je hier van voeren per dag?
Ik zit er aan te denken om mijn pony ook zoiets te gaan voeren. Hij heeft van zich zelf genoeg energie, en geen brokken nodig maar zou hem toch wel iets bij willen geven voor de vitamines, en voor het idee omdat mijn paard wel gewoon 2x per dag brok krijgt.
Kun je dit ook mixen met dailyplus? Hij heeft toch wel behoorlijke exceem dus wil zeker aankomend jaar eens wat met het voer gaan doen.