Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nickeltje schreef:Ik begin een beetje wanhopig te worden.
Haal net onze shet-welch uit de wei en in nog geen kwartier tijd heeft hij op stal zijn staart geruineerd. Maar hij heeft dus (hij is 17) nog nooit van zijn hele leven ook maar 1 keer eerder geschuurd...
Kan wel huilen...
Nickeltje schreef:Ik ook.... maar vannacht heeft hij niet nog meer geschuurd. Misschien is het loos alarm en was hij gewoon gestoken. Was even bang dat hij mijn paard achterna gaat wat schuren betrefd...
shera schreef:Als ik 'blote' paarden zie staan die lekker 's avonds laat nog in de wei lopen ben ik jaloers.. Geen gesmeer en ge*** met dekens. Wat een feest lijkt me dat
shera schreef:Als ik 'blote' paarden zie staan die lekker 's avonds laat nog in de wei lopen ben ik jaloers.. Geen gesmeer en ge*** met dekens. Wat een feest lijkt me dat
XxSultanxX schreef:mijn paard schuurt haar kaken en tussen de kaken. Aan de spoorbielzen die als weidepaal dienen.Ze heeft daar ook wondjes. Oren schuurt ze niet. Voorpluk en voorhoofd idd wel. Manen en staart gaat superrrrrrdie van mij schuurt zijn oren ook ... en de rest van zijn gezicht ook
fluffyfox schreef:Nou...dat smeerde ik op de billen van mijn kids vroeger. Is wel super spul dus wie weet helpt het? Laat het even wetenhey, ben ik ook weer eens.
nosey gaat momenteel vrij redelijk, heeft wel wat kleine plekjes maar al met al....
sinds een paar dagen smeer ik sudo creme op noseys staart, iemand ervaring hiermee??
shera schreef:Jupzz Sudocreme droogt lekker uitfluffyfox schreef:Nou...dat smeerde ik op de billen van mijn kids vroeger. Is wel super spul dus wie weet helpt het? Laat het even wetenhey, ben ik ook weer eens.
nosey gaat momenteel vrij redelijk, heeft wel wat kleine plekjes maar al met al....
sinds een paar dagen smeer ik sudo creme op noseys staart, iemand ervaring hiermee??
Dendie schreef:shera schreef:Jupzz Sudocreme droogt lekker uitNou...dat smeerde ik op de billen van mijn kids vroeger. Is wel super spul dus wie weet helpt het? Laat het even wetenPrima spul, lekker zacht ook. En dekt wondjes mooi af tegen vliegen.