Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
singasong schreef:Via een homeoptisch arts heb ik Calciplex voorgeschreven gekregen. Mijn Haflinger heeft ook een allergie (hoofdschudden en schuren van neus) van voorjaar tot najaar maar vooral als de zon erg schijnt. Volgens hem is het bij 99% van alle allergiegevallen te wijten aan een kalkgebrek.
Ik ben zelf vorig jaar aan het eind van de zomer begonnen en geef hem nu de winter door ook Calciplex, ben benieuwd of het helpt dit voorjaar!
Succes!
Maris schreef:Ik kwam deze tegen , singasong ( uit 2005 ) :singasong schreef:Via een homeoptisch arts heb ik Calciplex voorgeschreven gekregen. Mijn Haflinger heeft ook een allergie (hoofdschudden en schuren van neus) van voorjaar tot najaar maar vooral als de zon erg schijnt. Volgens hem is het bij 99% van alle allergiegevallen te wijten aan een kalkgebrek.
Ik ben zelf vorig jaar aan het eind van de zomer begonnen en geef hem nu de winter door ook Calciplex, ben benieuwd of het helpt dit voorjaar!
Succes!
En ? Enig verschil ???
Maris schreef:Misschien bij die andere pensionstalling meer kalk in het gras ????
ellepel schreef:dat weet ik nog wel dat je met die calciplex bezig was,dat wilde ik toen ook proberen,maar heb toen voor probiotia gekozen.
er valt heel veel te proberen hoor,gewoon doen,kan prima
Maris schreef:Ik vind de puur pollen goed werken hoor ! Mijn paard heeft echt misschien wel voor 70% minder last van de hooikoorts ! Alleen schijnt het vaak pas na 1 of meerdere jaren te werken.