Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SPARK55 schreef:Klopt mijn Quarter is onder de 15 graden al koud en heeft dan al 50 grams op. Kan ook altijd naar binnen maar ook daar heeft ze het koud.
Mijn tinker had het altijd warm als het boven nul was zweete hij al moest ik ook scheren.
Maar ze vraagt om hulp omdat haar paard terug loopt iedere winter. Ik zou zeggen begin met een 50 grams of regendeken. En ga kijken ieder paard is anders.
Change03 schreef:Een van jullie goede ervaringen met Kurasyn?
Ik ben sinds enkele weken gestopt met kurkuma bij te geven. Omdat ik wederom vage klachten heb geef ik het sinds vandaag weer bij, nu in de vorm van Kurasyn. De reacties zijn lovend, maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen specifiek bij PSSM paarden.
SPARK55 schreef:Ik zou dan toch gaan voor alleen kurkuma. Dit is voor mij weer zo een commercieel goedje met ingrediënten waar ik niet blij van wordt alleen maar voor de smaak en niet zozeer voor de werking.
Maar ik weet dus niks van de werking waar je naar vraagt.
_Zsazsa_ schreef:Wat is op dit moment de beste test om je paard op PSSM2 te laten testen? Een paard van een lesklant tikt echt alles af van de PSSM2 lijst, en zij heeft wel interesse om hem te laten testen. Ik lees zoveel verschillende meningen/ervaringen en dat het nog steeds moeilijk is qua testen. Wat/waar hebben jullie laten testen? En zijn al nieuwere onderzoeken/testen dan enkele jaren geleden. (Het betreft trouwens een 5 jarige kwpn ruin.)
Alvast bedankt voor jullie antwoorden, ik ga het topic nog verder teruglezen ook.
_Zsazsa_ schreef:Wat is op dit moment de beste test om je paard op PSSM2 te laten testen? Een paard van een lesklant tikt echt alles af van de PSSM2 lijst, en zij heeft wel interesse om hem te laten testen. Ik lees zoveel verschillende meningen/ervaringen en dat het nog steeds moeilijk is qua testen. Wat/waar hebben jullie laten testen? En zijn al nieuwere onderzoeken/testen dan enkele jaren geleden. (Het betreft trouwens een 5 jarige kwpn ruin.)
Alvast bedankt voor jullie antwoorden, ik ga het topic nog verder teruglezen ook.