Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We gunnen het hem van harte. En de box wordt ingenomen door Whizz als hij naar huis mag. 
Gelukkig is het goed gegaan met de operatie! Sterkte ermee.
jufloontje schreef:Heel veel sterkte voor Whizz, Fargo. Hoe gaat het nu met hem?
Het zijn nog steeds geen grote hoeveelheden en hij heeft trek als een eeehhh paard
en dat is ook heel positief. Vanmiddag de wond gezien en die ziet er heel mooi uit (wordt steeds ingepakt in soort bodyprotector). Nu zo verder opbouwen qua eten en afbouwen op antibiotica, het gaat de goede kant uit en ik ben blij dat hij in zo'n goede conditie was, vandaag stond hij nog te glanzen in zijn stal - echt een wonder als je weet wat hij achter de rug heeft. Hij zal nog een boel spieren in gaan leveren want hij moet 3 maanden op boxrust ....
Jufloontje: hij staat binnen op stal en mijn camera van mijn telefoon heeft weinig flits. Dus elke gewone foto is al donker en onder zijn buik was gisteren dus niet te doen. Ga wel een keer mijn camera meenemen. Hij stond gisteren even "naakt" nu is ie weer met een soort van bodyprotector ingepakt. Maar zal verderop wel een keer een foto maken.
. Direct een foto gemaakt, alles is verder heel.. en hij heeft geen koorts ervan. Dus ik ben eigenlijk wel blij dat hij nog even onder toezicht blijft staan. fargo schreef:Wij hebben een heel fijn middel voor slechte stralen, je ziet ze dan echt van binnenuit verbeteren. Sommige Da's verkopen het ook maar het is ook via internet te krijgen.
http://www.dochorse.nl/ABSORBINEHOOFLEX ... detail(644).aspx
Willy zijn slechte stralen worden er echt veel beter van (zegt ook onze smid)! En die heeft aan een been echt structureel problemen gehad. Was al tijden weg, nu met slechte weer, weer even terug ook aan ander been