Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gianna schreef:ik heb een maat 175 nog en een 165 maar misschien kan je een beetje "spelen"met die buikflappen etc om de deken toch een beetje beter te laten zitten...
Als je wilt kan ik ze wel naar je toesturen hoor....
Gianna schreef:ooh dat ziet er een stuk beter uit....
mammaslamma schreef:Die van ivanhoe heeft twee lussen waar je het halster doorheen kunt halen. Dan blijft ie wel zitten. Moet je paard dus wel met een halster de weide in..Ik zag vd week ergens op het internet een halsdeken met vaste oren eraan en waar het hoofd ook mee bedekt was, kent iemand dit type halsdeken of weet iemand een goede die niet naar achteren zakt, ik heb nu de Ivanhoe en het werkt goed, ik word alleen niet goed van het terug hijsen een x of 6 per dag.........
Hoe werkt de Boett halsdeken, blijft die zitten en heeft die nog een band tussen de voorbenen om schuiven tegen te gaan?
Een hele deken heb ik niet nodig, dus echt alleen een hals, wie heeft er tips of wie kent het merk van de bovengenoemde, hij was blauw en verder weet ik er niets van......
Nickeltje schreef:D_Ijslander schreef:Heyy.
Wij hebben een ijslander met staart en manen- eczeem. Ieder jaar proberen we iets nieuws en dat werkt weer niet dus dat word weer een nieuw middeltje zoeken en dat werkt ook niet enz. enz. Het is zo vervelend dat je paard jeuk heeft en je niks kan doen.
Wij zitten deze keer op de veluwe met vakantie, dus, horzels, zandvliegjes, vliegen enz. Toestand. Goed, wij naar een winkeltje met paardenspullen vragen om een nieuw middeltje. En ja hoor, iets nieuws op de paardenmarkt, eindelijk. Wij de volgende keer toen wij er waren toch maar kopen. Het was duur dat geef ik toe, maar het is tot nu toe wel heel effectief. We gebruiken het nu een week. Dat spul is een soort cement-achtig iets en dat zorgt voor een beschermend laagje op de schuurplekken. Mijn pony ze boven staart was helemaal kaal! Nu groeit er weer nieuw gras op de woestijn met de verschrikkelijke zandvliegjes..
Het moet gemengd worden voor gebruik en het is best een werkje, maar het werkt heel goed en onze pony is gewoon ook veel minder nijdig als we de wei inkomen, hij laat zich bijna nooit vangen als je zijn halster om doet enzo, maar sinds een week loopt hij zelf naar je toe en is hij veel blijer.Het heet lifeaid sioskin en het is denk ik wel ergens te bestellen ofzo. Dus als je paard ook zo'n last heeft van eczeem raad ik het je aan te proberen.
Volgende week hoor je meer van mij.
Reacties altijd welkom.
Vriendelijke groetjes Djoeke
Ik heb de producent van dat Sioskin opgebeld om wat meer informatie. Wat het kost en waar het te koop is etc.
Ze zouden voor mij uitzoeken bij welke zaak bij mij in de buurt het te koop is zodat ik het daar zou kunnen kopen.
Ze zouden me een dag later terug bellen. Niks meer van gehoord.
Maar vandaag werd er een pakketje bezorgd met een fles Sioskin er in. Verder geen briefje of rekening niks, maar wel een hele fles van dat spul..
ga het vanavond voor het eerst aanbrengen...
Sokkebok schreef:Nu snap jij natuurlijk wel dat wij nieuwsgierig zijn naar dat kruidenmengsel.
ellepel schreef:zo heb ik ook ooit es iets niet gekregen,degene had het wel verstuurd zei ze,,tja dan weet je het nooit natuurlijk.
ellepel schreef:chinese kruiden?
ben ik benieuwd welke dat zijn dan.
leen taal had er ook een hoop in zijn wondermiddeltje zitten toch?