Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Josefien schreef:mirtje27 schreef:Wie heeft er zo'n borstelframe van divoza in de stal hangen en wat zijn jullie ervaringen ermee.
Mirjam
Ik heb zo'n rode bezem gekocht en gewoon tegen de stalmuur gespijkerd op konthoogte, werkt net zo goed en is veel goedkoper!
Bonita14 schreef:Mijn pony staat nu op een andere stal en sindsdien loopt ze aan haar manen en staart te schuren
Wat moet ik gebruiken om het tegen te gaan?
lorelei schreef:zoals sommige mensen van jullie weten heb ik nog niet zolang een nieuw paard.ze staat nu lekker in de wei,want ja het is mooi weer.nu kwam ik gisteren weer bij het land om te rijden en nu zag ik dat de manen kam iets dik is,er wat manen weg waren, en dat ze daar huidschilfers had.dit was alleen op de manenkam en niet bij de staart zou het kunnen zijn dat dit zomer exceem is?
lorelei schreef:zoals sommoge mensen van jullie weten heb ik nog niet zolang een nieuw paard.ze staat nu lekker in de wei,want ja het is mooi weer.nu kwam ik gisteren weer bij het land om te rijden en nu zag ik dat de manen kam iets dik is,er wat manen weg waren, en dat ze daar huidschilfers had.dit was alleen op de manenkam en niet bij de staart zou het kunnen zijn dat dit zomer exceem is?
lorelei schreef:ik heb niet het idee dat ze s'avonds meer jeuk heefd,aleen in de manenkam zijn er aardig wat haren weg,en daar zitten ook allemaal huidschilfers.ik heb haar ook nog niet zien schuren.ik ga het wel even goed in de gaten houden
lorelei schreef:ik heb niet het idee dat ze s'avonds meer jeuk heefd,aleen in de manenkam zijn er aardig wat haren weg,en daar zitten ook allemaal huidschilfers.ik heb haar ook nog niet zien schuren.ik ga het wel even goed in de gaten houden