Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zilfstar schreef:Mijn ouwe was vandaag heerlijk vies van in de modder rollen. Gezien t komende weer m kou en regen toch maar even goed gepoetst en zijn nieuwe regendeken omgedaan. Meneer is nooit van de dekens geweest en normaal als ik met een fleece aankom als ie nat is geregend of vorig jaar toen hij ziek was, merk ik door oa wegdraaien dat ie niet de deken op wil. Blijkbaar merkt hij zelf toch ook dat ie ouder is, want hij bleef nu keurig staan en leek ook erg comfortabel met deken op.
Ohja ik geef geen snoepjes of wortel meer uit angst voor verstopping maar zocht toch iets ter beloning maar wat ook gezond is. Vandaag de mini horselyx geintroceerd… zoooo dat vond ie lekker!!! Mijn handen zaten ook onder haha. En hij probeerde eerst te bijten of te schrapen en toen had ie door dat hij tong en lippen moest gebruiken. Wilde zelfs niet naar de wei maar bleef naar dat kuipje kijken toen ik vond dat ie klaar was.![]()
DoCumera schreef:Misschien ook handig voor sommigen hier, de Breed & Grow van Vitalbix is ook zeer geschikt voor oudere paarden! Showtime eet het met veel smaak op. En aangezien het ook voor veulens bedoeld is zijn de brokjes kleiner en zachter, en het kan ook nog geweekt gegeven worden als dat de voorkeur is. Showtime mag geen krachtvoer hebben met suikers en ruwvoer vervangers laat hij staan dus zo kwam ik hier bij uit.
marleen_88 schreef:Wanneer is de tandarts voor het laatst geweest?
fleurtjeuh schreef:marleen_88 schreef:Wanneer is de tandarts voor het laatst geweest?
Als ik het me goed herinner in de afgelopen maand. Als t goed is, werkt deze electrisch
Maar ik weet helaas ook dat niet iedere tandarts naar de voortanden kijkt.
Heb in mn stage meermaals meegemaakt dat de voortanden vergeten waren.
De sperder ging erin en de mond ging open en dan werd er gekeken naar de kiezen maar werder de voortanden vergeten