Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petravdmeerx schreef:Ik wil gewoon even controleren, ter preventie. Ik vermoed verder niks. Been is dun en niet warm. Mijn dierenarts zei ook dat er geen verdere controle nodig was. Maar wil liever 1 keer teveel checken dan iets over het hoofd zien (misschien ben ik wel heel extreem hoor)
Tierania_ schreef:Balen fannetje.. hopelijk geeft het laseren het juiste resultaat.
Ik heb niet weer gescand nadat ik weer mocht beginnen met opbouwen. Been ziet er goed uit en het gaat gelukkig ook nog goed. Ik vind het te duur om het ter controle te doen (al zou ik het stiekem best willen). Hier zijn we voor alleen een scan weer € 250,- armer.
petravdmeerx schreef:0Tierania_ schreef:Balen fannetje.. hopelijk geeft het laseren het juiste resultaat.
Ik heb niet weer gescand nadat ik weer mocht beginnen met opbouwen. Been ziet er goed uit en het gaat gelukkig ook nog goed. Ik vind het te duur om het ter controle te doen (al zou ik het stiekem best willen). Hier zijn we voor alleen een scan weer € 250,- armer.
Oh jeetje. Ik betaal bij de kliniek 80 euro voor een peesscan.
petravdmeerx schreef:fannetje schreef:Ik heb gisteren ook nog laten controleren, omdat hij toch voor nog een paar paarden langs kwam. Bleek dus van mij toch nog niet optimaal te zijn.
Nu gaan ze hem 2 weken, 3 xper week laseren. Hopelijk geeft dat bet dat laatste zetje.
Was je al helemaal “klaar” met het opbouwen enz?
Tierania_ schreef:Ja ik baal echt zo erg! Vanmorgen was het nog steeds hetzelfde helaas.
Iemand zei hier dat ze € 80 voor een scan kwijt was.. was dat in Wolvega?
Maar dat is alleen voor de scan neem ik aan? Dan komen de consultkosten en eventuele sedatie er nog bij?
Tierania_ schreef:Heel wisselend. Vanaf vrijdag is het been eigenlijk al heel mooi dun weer. Heb haar gewoon laten staan en zou haar maandag weer oppakken.
Maar gistermiddag kwam ik thuis na het werk en er zat toch weer een raar soort bultje. Of het nou door de warmte komt of dat het nog van de oude blessure is, geen idee.
Ze loopt niet kreupel dus ben er wel opgestapt en heb lekker over het harde gestapt en in de bak nog een paar rondje gedraafd. Na het rijden was dat bultje al wel een stuk minder.
De onzekerheid is vreselijk, dus heb vanmorgen een afspraak gemaakt voor een scan in Wolvega. Daar kan ik vrijdagochtend terecht. Dus ik hoop heel erg dat het meevalt...