Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rozenstruik schreef:Focussed schreef:Overigens heb ik ook nog een interessante behandeloptie die ik met Utrecht heb gedeeld en waar zij ook interesse in hebben. Zal hem straks even delen als ik de tijd heb.
Oh nu ben ik wel nieuwsgierig wat je gevonden hebt! En fijn dat het nog steeds goed gaat na de PENS.
@pluisje, lastig als je niet precies weet wat de triggers zijn, ik weet het ook niet bij die van mij. Wel heel fijn dat je in ieder geval een seizoen stop hebt.
Focussed schreef:Het gaat om het Equimax protocol van dr. K. Pickles van de kliniek uit Leicestershire. Zij heeft ook veel onderzoek gedaan naar headshaking en EquiPENS.
Mariek_ schreef:Focussed, wat voor magnesium geef jij? Hij krijgt bij mij al liquihorse relax met daarin extra magnesium. Hij krijgt alleen wel minder dan zou moeten omdat hij het vies vindt en het anders niet op eet...
M_Lizz schreef:Hoi hoi! Ik heb een merrie die waarschijnlijk seizoensgebonden shaker is. Ik lees hier regelmatig over ceterizine en mijn osteo raad het aan om dit eens te proberen. Ze krijgt al magnesium en puur pollen maar daar heeft ze in het seizoen niet voldoende aan. Ik heb ook wel eens gelezen dat ceterizine voordeliger aan te schaffen is in Duitsland bijvoorbeeld. Maar ik kan zo niet vinden waar de ceterizine het best besteld kan worden. Hebben jullie hier advies in?
Gr Manon