Ongewenste DA rekening

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 12:51

Maartje1990 schreef:
Zoals ik begrijp heeft Ts nu geen advies meer nodig, maar wilt ze ons Nog wel up to date houden. Dus ze hoeft zicht voor niemand te verantwoorden over halve verhalen oid ook niet omdat men dan beter kan adviseren want dat hoeft immers niet meer, en ik hoop dat Ts niet weggejaagd wordt door sommige reacties hier

Ik zeg ook niet dat ze zich moet verantwoorden.
Ik zeg ook niet dat ze moet antwoorden op mijn vragen.
Ik zeg alleen dat niemand advies kan geven op basis van de berichten van TS.
En dat gebeurt nu. Er worden een heleboel aannames gedaan.

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 12:52

Langs de andere kant, de jurist die ts gecontacteerd heeft ziet er wel een zaak in, ook voor dat kleine bedrag.
Ik heb vorig jaar op een ander gebied ook een geschil gehad waarbij de tegenpartij juridische stappen wilde nemen (auto verkocht, kopers hebben er na koop 200€ kosten aan gehad en wilden die op mij verhalen). Echter zowel mijn rechtsbijstand als die van de tegenpartij zeiden dat het niet de moeite was om voor zo'n klein bedrag (juridisch gezien) verdere stappen te ondernemen. Tegenpartij heeft het toen dus gewoon laten vallen.

Ts krijgt een ander advies.
Doet mij ook vermoeden dat hier maar de helft van het verhaal verteld wordt. Uiteraard is het onhandig om alles uit de doeken te doen op internet tijdens een juridische procedure maar eenmaal opgelost ben ik ook echt wel benieuwd naar de uitslag. Puur omdat het interessant is om te weten.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 12:55

Thioro schreef:
Langs de andere kant, de jurist die ts gecontacteerd heeft ziet er wel een zaak in, ook voor dat kleine bedrag.
Ik heb vorig jaar op een ander gebied ook een geschil gehad waarbij de tegenpartij juridische stappen wilde nemen (auto verkocht, kopers hebben er na koop 200€ kosten aan gehad en wilden die op mij verhalen). Echter zowel mijn rechtsbijstand als die van de tegenpartij zeiden dat het niet de moeite was om voor zo'n klein bedrag (juridisch gezien) verdere stappen te ondernemen. Tegenpartij heeft het toen dus gewoon laten vallen.

Doet mij ook vermoeden dat hier maar de helft van het verhaal verteld wordt. Uiteraard is het onhandig om alles uit de doeken te doen op internet tijdens een juridische procedure maar eenmaal opgelost ben ik ook echt wel benieuwd naar de uitslag. Puur omdat het interessant is om te weten.

Misschien heeft die jurist wel gezegd 'ik geef je weinig kans, maar als je het wil proberen prima'.
Bovendien mag iedereen zich jurist noemen zodra hij/zij een HBO of WO opleiding/studie rechten heeft afgerond (gevolgd), dus voor hetzelfde geld heeft haar buurvrouw die ooit een blauwe maandag rechten gestudeerd heeft, die brief wel geschreven.
Volgens Wikipedia:

Een jurist(e) of rechtsgeleerde is iemand die het recht bestudeert. Het is geen beschermde titel, hoewel men er in het spraakgebruik vaak mee doelt op iemand die is afgestudeerd in de rechtsgeleerdheid.

Ook prima, maar dat er een jurist betrokken is, wil niet zeggen dat TS gelijk of mogelijk gelijk heeft.
Laatst bijgewerkt door Tiggs op 22-12-18 13:03, in het totaal 2 keer bewerkt

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 12:55

Thioro schreef:

Tja. Mijn uitstekende jurist zag ook zeker zaak in mijn verhaal afgelopen jaar. En ik stond ook sterk.
Maar ik heb geen gelijk gekregen.
Alleen het bezwaar wat ik ingediend heb koste mij al 740€ euro.
Dit was zelfs een stuk duurder geweest als ik de procedure alleen aangegaan was. Maar ik kon het proces met 3 collega's aangaan.

Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 dingen.

Tiggs

Re: Ongewenste DA rekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 12:56

Overigens ben je die 194 euro al wel kwijt aan 1 uur jurist.

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 13:03

Citaat:
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 dingen.

Ben ik volledig met je eens hoor.

Ik zou voor de zaak van ts nooit de juridische weg opgaan en mijn rechtsbijstand zou me dat waarschijnlijk ook niet adviseren.

De jurist van Ts doet dat wel. Daarmee heeft ts (en haar jurist) nog niet persé gelijk maar er is dus blijkbaar wel grond voor een zaak.
En dan vind ik het interessant om te weten welke grond.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 13:45

Perfecte samenvatting van het topic en wrs ook wel een accurate...

:9
Babootje schreef:
Daarbij zegt de OP ook zeker iets van de TS zelf. Verder is duidelijk dat ze niet wordt gehinderd door enige kennis over de risico;s van het onthouden van zorg in dit soort situaties.

1) de dierenarts die gebeld is (die 24 km uit de buurt woont) is naar alle waarschijnlijkheid de dienstdoende dierenarts geweest voor ANW diensten (avond, nacht, weekend) in die regio.

2) de TS krijgt te horen dat haar paard vast heeft gezeten met zijn been in stal. Ze krijgt de schrik van haar leven en vervolgens kan zij aan de telefoon de situatie zo goed beoordelen en 'zien' dat haar paard geen pijn heeft en de wond een schaafwondje is dat niet behandeld hoeft te worden. Vervolgens geeft ze de dierenarts ervan langs dat hij het in zijn hoofd haalt om antibiotica te geven. En uberhaupt om te komen voor een paard dat alleen maar een schaafwond heeft.

Een zeer onwaarschijnlijk verhaal. Ik denk dat dit zeer sterk gekleurd is in de richting van de mening van de TS zelf ingegeven door kennis achteraf. Ik zou dus ook erg benieuwd zijn naar het verhaal van de stalgenoot en de dierenarts.

Een meer waarschijnlijke weergave van het verhaal is zou het volgende zijn:

1) paard zit met zijn been vast in stal en trekt zich (meestal) met veel geweld los. De stalgenoot die daar toevallig bij is ziet het gebeuren. Ziet dat het paard gewond is en op 3 benen staat. De dierenarts wordt alvast gebeld en de stalgenoot gaat verder op zoek naar de stalhouder en het nummer van de eigenaresse.
Nadat hij die heeft gevonden is de dierenarts er gelukkig al en wordt de eigenaresse gebeld.
Na onderzoek lijkt het (in ieder geval de wond) mee te vallen. Omdat een wond aan het been bij een paard op stal altijd het risico geeft op infectie krijgt het paard ontstekingsremmers en antibiotica toegediend en wat pijnstilling.

2) De volgende dag als de TS dan uiteindelijk bij haar paard op stal komt ziet de wond er dankzij de behandeling rustig uit en staat het paard weer op alle 4 de benen en lijkt er gelukkig niet zoveel aan de hand.

3) Vervolgens krijgt de TS de rekening. Maar liefst 194! hele euro's voor iets dat naar haar mening niet veel om het lijf had. Ze vind de rekening onterecht. Volgens haar was er geen behandeling nodig voor zo'n wondje en volgens haar had haar paard ook niets hoeven hebben tegen de pijn.

Maar wie is hier de deskundige? Wie heeft de situatie ter plaatse op dat moment het beste kunnen beoordelen?
Een dierenarts geeft een paard niet iets tegen de pijn als het dier niet aangeeft pijn te hebben. Dat doen ze in de meeste gevallen door op 3 benen te staan. Ook een schaafwond kan gemeen pijn doen. Het woord 'pijn' tussen aanhalingstekens in de OP staat me dan ook echt tegen. Ik zou niet graag het paard van de TS zijn.

Het kleinste wondje aan de benen kan al een risico op infectie geven. Toevallig heb ik vorig weekend mijn paard nog voor einschuss moeten laten behandelen. Het wondje was vrijwel niet te vinden.
De behandeling die de dierenarts van dienst heeft gegeven is in mijn ogen een heel gebruikelijke behandeling. Gewoon volgens het protocol dat daarvoor staat. Dat het paard iets voor pijn heeft gekregen geeft ook wel aan dat het dier wel aangaf pijn te hebben. Dat de TS het achteraf wel vond meevallen tja... Achteraf is altijd makkelijk. Ik hoop ook voor de TS en het paard dat het blijft meevallen. Dat er niet toch wat schade aan banden of pezen zich gaat voordoen als gevolg van dit ongeluk.

Voor wat betreft het inschakelen van een jurist. Ik denk dat de TS beter eens op onderzoek kan gaan naar de oorzaak van dit ongeluk. Hoe heeft het kunnen gebeuren dat haar paard op stal!! vast is komen te zitten.
Zitten er kieren/gaten of planken los in de stalwand dan is de stalhouder daarvoor aansprakelijk en kun je beter je stalhouder aanspreken voor de schade en je juridische hulp daarvoor gebruiken.
In dat geval loop je natuurlijk wel het risico dat je kunt vertrekken.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 13:59

Chevax in die “sammenvatting” van babootje zie ik ook veel mooi zelf verzonnen “feitjes”. Zoals bijv dat ts niet diezelfde dag nog bij haar paard is gaan kijken. :')
Misschien is het gewoon verstandig dat we rustig afwachten totdat ts weer een update kan geven.

Ook met behulp van een jurist hoef je niet gelijk tot het einde te gaan qua stappen ondernemen. Wie weet is enkel een brief ondertekend door een jurist genoeg om met de da tot een mooie onderhandeling/deal te komen?
Ook voor de da kan het voordeliger zijn te schikken dan juridisch advies aan te gaan natuurlijk. ;)

Ik heb ook wel eens een jurist (kennis) mee genomen voor een gesprek bij een groot dierenkliniek omdat ze mij alleen niet serieus namen. Toen ze het woord jurist hoorde zag je een geschrokken gezicht bij de verantwoordelijke arts en kreeg ik direct het patiëntendossier in mijn handen waar ik daarvoor al 3 kwart jaar telefonisch en schriftelijk achteraan aan het gaan was.
Ook werd er direct een schikkingsvoorstel gedaan op de openstaande rekeningen (wat ik na het lezen van het dossier nog verder naar beneden hebt gekregen ivm de feiten die daar instonden welke daarvoor enkel mijn vermoedens waren).

Ook ik heb ( in overleg met de eigenaar) voor een paard wat bij mij gestald stond mijn da geregeld voor een behandeling. Die rekening is naar mij gestuurd en heb ik gewoon overhandigd aan de eigenaar. Was dit de da geweest waar ook de eigenaar bekend bij was dan was de rekening misschien rechtstreeks gegaan, maar misschien ook niet.
Ik vond het niet raar de rekening te krijgen, ik stond immers garant voor de gemaakte kosten in mijn ogen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 14:34

Maartje1990 schreef:
Zoals ik begrijp heeft Ts nu geen advies meer nodig, maar wilt ze ons Nog wel up to date houden. Dus ze hoeft zicht voor niemand te verantwoorden over halve verhalen oid ook niet omdat men dan beter kan adviseren want dat hoeft immers niet meer, en ik hoop dat Ts niet weggejaagd wordt door sommige reacties hier

Niemand vraagt om verantwoording. Er wordt alleen duidelijk gemaakt dat het maar een half verhaal is en dat van daaruit dan conclusies getrokken en adviezen gegeven worden die niet kloppen. Als TS dat niet erg vindt en het bij dit verhaal wilt laten, mag ze dat uiteraard. Geen boktpolitie die aan haar deur komt staan. :)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 14:41

cobiie schreef:
Chevax in die “sammenvatting” van babootje zie ik ook veel mooi zelf verzonnen “feitjes”. Zoals bijv dat ts niet diezelfde dag nog bij haar paard is gaan kijken. :')

Klopt. ik geef inderdaad aan hoe het gebeurd zou kunnen zijn. En dat hoeft natuurlijk niet de waarheid te zijn, want die ken ik niet. Maar het is wel een meer waarschijnlijke versie.

Het verhaal van de TS is in ieder geval uiterst onwaarschijnlijk. Aan de ene kant stelt ze enorm geschrokken te zijn toen ze de stalgenoot aan de telefoon kreeg en de dierenarts, maar zegt ze ook de dierenarts te hebben verteld (zonder er zelf bij te zijn) dat hij niet had hoeven komen en niet had hoeven behandelen. Met alle respect, maar ik geloof hier geen snars van.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 14:58

Babootje: in vind het niet netjes dat je ju eigenlijk insinueert dat TS waarschijnlijk liegt.

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 15:00

Ik vindt het een lastige situatie hoor, ik vind, als ik naar onze stal kijk, sommige stalgenoten meer capabel om een overwogen keuze te maken dat een da moet komen dan onze stalhouder.

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 15:27

Ben wel benieuwd hoe het nu afloopt.

Wat ik begrijp van de TS is het de bedoeling dat de stalgenoot die gebeld heeft nu de rekening (of een deel ervan) zou moeten betalen.
Dus je belt te goeder trouw de dierenarts voor een stalgenoot die zelf niet ter plaatse is, en krijgt als dank de rekening gepresenteerd? Dat zou ik ten eerste dus echt niet gaan betalen, maar ik zou ook mij nooit meer bekommeren om andermans paard.
Dan heb je misschien je goede verstandhouding met de dierenarts wel behouden, maar zal de sfeer er op stal niet leuker op worden.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 15:28

Ik zou de andere kant wel eens willen horen.

BMHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 15:35

Maartje1990 schreef:
Babootje: in vind het niet netjes dat je ju eigenlijk insinueert dat TS waarschijnlijk liegt.

Een stukje uit de OP;

Citaat:
Enkele weken geleden is er door een oud(mede) pensionklant de DA gebeld voor mijn paard. De reden zou zijn dat hij vast zat met zijn been in de stal. Dit was op een vrijdagavond en de dichtstbijzijnde DA kliniek was blijkbaar niet voor de hand liggend (stel de situatie is levensbedreigend dan had ik deze gebeld)
Ipv van deze kliniek te bellen is er ook nog gekozen voor een dierenarts welke 24 km uit de buurt woont.
Die betreffende avond had ik de schrik van mijn leven toen ik ineens de pensionklant aan de telefoon kreeg. Hij heeft mij de DA in kwestie aan de telefoon gegeven welke mij bevestigde dat zij mijn paard zou gaan behandelen voor een schaafwondje op zijn been en hem penicilline zou geven tegen de ''pijn''
Ik heb aan de telefoon aangegeven dat ik hier totaal niet mee eens ben om een paard penicilline te geven voor een schaafwond en ik het ook wel raar vind waarom de DA op stal is gekomen om te bevestigen aan een mede pensionklant dat mijn paard dus een schaafwond heeft.

Dit is geen verslag van wat zich op stal heeft afgespeelt, welke moeite hebben de stalgenoot met de DA? samen gedaan om het paard uit deze situatie te bevrijden? TS rept daar met geen woord over.
Als na al dit het resultaat slechts een schaafwond is moet TS daar dankbaar voor zijn, een gebroken been is nl. ook goed mogelijk.

Het verhaal rond de kliniek is vreemd, TS was dus wel akkoord gegaan met iemand van die kliniek? daar lijkt het wel op. Het lijkt er ook op dat TS meermaals is gebeld. Wanneer is er voor het eerst contact geweest? Heeft TS toestemming gegeven om de kliniek te bellen en deze later ingetrokken omdat achteraf bleek dat een andere DA dienst had?
De stalgenoot heeft minimaal 20 minuten op de DA gewacht, heeft zij in de tussentijd niet geprobeerd TS te bellen? waarom nam TS niet eerder op?

Dingen bewust weglaten is ook oneerlijk, dat doet de DA en de stalgenoot niet de eer aan die zij wel verdienen. De TS vraagt naar haar recht om gegeven hulp niet te betalen of op een hulpverlener te verhalen. De aktie van TS komt naar mijn mening in aanmerking voor de meest onsympatieke actie van 2018.

Het verschuilen achter een jurist is om ons zand in de ogen te strooien.
Een jurist speculeert net zo hard als heel bokt. een zaak hebben betekent niet gelijk hebben.
En ook je recht krijgen betekent niet dat je het gelijk aan jouw kant hebt, alleen het bewijs materiaal, of omgekeerd dat de tegenpaartij dat niet heeft. Zelfs al heb je gelijk, het recht, de bewijzen dan noch kan het zijn dat iemand zijn/haar best gedaan heeft om jouw te helpen en geef je een bloemetje ipv een rekening.

TS heeft gelijk dat je niet zomaar een DA voor een paard van iemand anders kan bellen.
Maar het is hier wel een heel eenzijdig onsympatieke Post

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 15:57

Een dierenarts is verplicht om te handelen in nood situaties bij een dier. Als die gebeld word door iemand dat die moet komen want dit en dit is het verhaal en het word ‘erger’ gemaakt dan dat het achteraf is dan komt die.
Niet heel aardig om die dierenarts dan commercieel te noemen.... Die dierenarts doet ook zijn best en 194 euro voor reiskosten, buiten werkuren tarief en behandeling is nou ook niet buiten proportie hoog als je weet wat er allemaal bij komt kijken.
Het is erg eenzijdig opgeschreven hier.

Ergens kan je ook zeggen dat TS nalatig is geweest door blijkbaar geen goede afspraken over wel/ geen dierenarts te maken zodat deze situatie voorkomen had kunnen worden.

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat een dierenarts hier de dupe van moet worden. Zeker gezien deze enkel zijn werk doet.
Met zulke gevallen word het voor een dierenarts en voor andere paardeneigenaren die wel eens een doodziek paard zien liggen van een ander niet makkelijker.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 22-12-18 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 16:02

BMHP schreef:
Een stukje uit de OP;
Citaat:

Enkele weken geleden is er door een oud(mede) pensionklant de DA gebeld voor mijn paard. De reden zou zijn dat hij vast zat met zijn been in de stal. Dit was op een vrijdagavond en de dichtstbijzijnde DA kliniek was blijkbaar niet voor de hand liggend (stel de situatie is levensbedreigend dan had ik deze gebeld)
Ipv van deze kliniek te bellen is er ook nog gekozen voor een dierenarts welke 24 km uit de buurt woont.
Die betreffende avond had ik de schrik van mijn leven toen ik ineens de pensionklant aan de telefoon kreeg. Hij heeft mij de DA in kwestie aan de telefoon gegeven welke mij bevestigde dat zij mijn paard zou gaan behandelen voor een schaafwondje op zijn been en hem penicilline zou geven tegen de ''pijn''
Ik heb aan de telefoon aangegeven dat ik hier totaal niet mee eens ben om een paard penicilline te geven voor een schaafwond en ik het ook wel raar vind waarom de DA op stal is gekomen om te bevestigen aan een mede pensionklant dat mijn paard dus een schaafwond heeft.

Ben ik nu de enige die het zo raar vindt dat je 'verschrikkelijk schrikt' dat je paard met zijn been vast zit in stal en dat er een dierenarts bij is. En je vervolgens - zonder dat je er uberhaupt bij bent - tegen de dierenarts zegt dat hij/zij niet moet behandelen, terwijl de dierenarts dat wel nodig vindt. O ja, en dat hij/zij al helemaal niet had mogen komen. %) 8)7 Wat dat is toch wat er staat of lees ik niet goed?

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 16:08

Helemáál eens hoor, babootje!

BMHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 16:33

Babootje schreef:
Ben ik nu de enige die het zo raar vindt dat je 'verschrikkelijk schrikt' dat je paard met zijn been vast zit in stal en dat er een dierenarts bij is. En je vervolgens - zonder dat je er uberhaupt bij bent - tegen de dierenarts zegt dat hij/zij niet moet behandelen, terwijl de dierenarts dat wel nodig vindt. O ja, en dat hij/zij al helemaal niet had mogen komen. %) 8)7 Wat dat is toch wat er staat of lees ik niet goed?

Ik geloof dat het niet uitmaakt wat jij of ik er uit opmaken.
Het verhaal klopt gewoon niet, veel zaken worden voor het gemak (en de antwoorden die TS wenst te horen) weggelaten.
De juridische expertise die rijkelijk aangehaald maar niet onderbouwd wordt vooral op het moment dat er naar meer info wordt gevraagd.

We zijn ook allemaal bedankt voor onze bijdrage hier door TS.
TS belooft ook ons op de hoogte te houden maar verzoekt ook om een slotje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-18 15:44
PinkPrincess schreef:
Lieve mensen, ik heb heel veel aan jullie meningen en tips gehad!! Echt super bedankt want soms zie je alleen ook door de bomen het bos niet meer. Er zijn inmiddels juridische stappen ondernomen. Aangezien ik wel in mijn recht sta. Nogmaals bedankt voor jullie tips.

Op dit topic mag een slotje :-)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 16:36

Ook ik vind het vooral jammer dat de dierenarts hier de dupe van wordt... Die mensen verdienen al niet veel als je het vergelijkt met andere academici. Komen s avonds bij jouw paard kijken omdat het blijkbaar ernstig genoeg klonk en dan kom jij meteen met een 'jurist' op de proppen.

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 16:37

Indd. Stel dierenarts had geen penicilline toegediend (in geval dat ze dat dus Wel gedaan heeft) en je paard stond nu met een dikke ontsteking.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 17:31

sharon488 schreef:
Indd. Stel dierenarts had geen penicilline toegediend (in geval dat ze dat dus Wel gedaan heeft) en je paard stond nu met een dikke ontsteking.

Die ab zal ook niet de wereld hebben gekost, ik vermoed dat het bezoek an sich het duurste is.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 17:32

Moderatoropmerking:
Topic is weer opgeschoond. Voor de 2x verzoek om ontopic te blijven en niet op elkaar in te hakken of oneliners te gebruiken.

BMHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 15:37

pinto_1 schreef:
Ben wel benieuwd hoe het nu afloopt.

Wat ik begrijp van de TS is het de bedoeling dat de stalgenoot die gebeld heeft nu de rekening (of een deel ervan) zou moeten betalen.
Dus je belt te goeder trouw de dierenarts voor een stalgenoot die zelf niet ter plaatse is, en krijgt als dank de rekening gepresenteerd? Dat zou ik ten eerste dus echt niet gaan betalen, maar ik zou ook mij nooit meer bekommeren om andermans paard.
Dan heb je misschien je goede verstandhouding met de dierenarts wel behouden, maar zal de sfeer er op stal niet leuker op worden.

Het is kijken in een glazen bol en dus speculatie.

Mijn gok is dat TS de rekening bij de DA met een briefje heeft aangevochten.
AB onterecht, behandeling zonder toestemming.
Outcall fee heeft ze ook geen opdracht voor gegeven, dus dat deel mag naar degene die gebeld heeft.

De grote vraag is dus: heeft TS toegestemd om een DA op te roepen?.

Gezien dat de verkeerde DA is opgeroepen denk ik dat er weldegelijk toestemming voor hulp was omdat het paard vast lag en bloede.

TS kan daarin duidelijkheid verschaffen maar dan verliest ze haar punt naar de DA.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 17:00

Gezien het feit dat de verkeerde da is opgeroepen denk ik juist dat het niet overlegd is. Anders hadden ze ts haar eigen dierenarts wel gebeld