[VOLG] Atactisch paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shalimar

Re: [VOLG] Atactisch paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:49

Koper zit op andere topics de expert uit te hangen, terwijl ze te laf is om hier antwoord te geven. Ik kan er niet echt mee zitten dat dit topic omhoog gehaald blijft worden.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 12:37

Shalimar schreef:
Koper zit op andere topics de expert uit te hangen, terwijl ze te laf is om hier antwoord te geven. Ik kan er niet echt mee zitten dat dit topic omhoog gehaald blijft worden.

Ik ook niet.

Dit valt imo gewoon onderin het ontnemen van zorg voor je dier..
En dat is strafbaar toch??

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 12:42

Ik denk niet dat jullie berichten bijdragen aan de zin van Koper om nog iets te vertellen over deze casus. Eigenlijk is het ook nog eens offtopic, maar de discussie an sich is wel interessant. Misschien een idee voor een apart topic? Dan houden we het hier gewoon bij Vos en zijn vorderingen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 12:44

Dat andere topic is er al maar op slot gegooid omdat het bespreken van bokkers niet is toegestaan.

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:25

Ja ik zag het.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:33

Terecht. Het moet geen heksenjacht worden, hoe onterecht je het handelen van bepaalde mensen ook vindt. Dan moet je iemand persoonlijk vragen naar de beweegredenen. Maar algemeen zitten er ook best vragen in die interessant zijn, maar ook niet bijdragen aan dit topic.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 14:59

Denk dat topic dood Laten bloeden het beste is voor zulke mensen is totaal negeren volgens mij de beste actie. Als je met een paard wat net hoefbevangen is geweest of wat dan ook maar in ieder geval echt heel beroerd loopt 10 km gaat lopen om hem ze naar een andere wei te brengen tja wat moet je dan nog zeggen....
(waarschijnlijk werd het te heet onder haar voeten en was verplaatsen veiliger ivm controle instanties)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 15:07

Dit soort speculaties vind ik ook echt niet kunnen.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 15:20

Ts zou kunnen reageren zodat er niet gespeculeerd hoeft te worden. Ik zal t wel niet helemaal snappen hoor de spelregels van bokt, maar zij begint toch een topic met een vraag? Als je dan
De antwoorden je niet bevallen laat je je eigen topic dus links liggen, en doet vervolgens in andere topics of er niks gebeurd is en negeert alle vragen en je leeft lekker verder in je eigen gecreëerde wereld , sure lekker verantwoordelijk en volwassen wel. En dan ook nog mensen die het snappen, idd zoals jolliegirl als zei, afschuwelijk.gatverdamme
Dat t kan en gebeurd, afgrijselijk.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 15:59

poes schreef:
Dit soort speculaties vind ik ook echt niet kunnen.

Ik vind zulke dierenmishandeling veel erger!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 16:01

Hier een voorlopig slotje voor overleg.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 18:30

Moderatoropmerking:
Dit topic gaat weer open :)

Ik wil jullie met klem verzoeken het hier netjes te houden. Persoonlijke reactie zullen direct worden verwijderd. Ook is het niet nodig om dit topic omhoog te halen of een heksenjacht te openen op TS. Ik begrijp de emoties maar hou het netjes. Niemand is gebaat bij dreigementen of speculaties.

Bokt kan en wil niemand verplichten te reageren in een eigen topic, dit is aan de TS.