Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voorlopig gaat het allemaal nog net. Ben vandaag 38 weken maar merk wel dat het allemaal hoog zit. Vanmiddag ook nog mijn voet omgeslaan en gevallen. Heb het nu dus wel wat gehad. Het is echt even genoeg geweest. Morgen komt er hulp langs voor nu ook in huis nog wat te regelen en ik hoop dat die ook de stal gaat willen mesten.
We gaan het verder combineren met isobetadine
We willen ook niet dat het te snel toe gaat. Momenteel ziet hij ons ook echt niet meer graag komen. Zodra we bukken loopt hij weg, want hij weet dat het is om te wisselen. Gelukkig mag hij vandaag over op antibioticapoeder. Arme man is half getraumatiseerd van de spuiten. Die zag hem nog maar en maakte zich al uit de voeten. Als hij hem voelde was het drama. Maar wie kan hem ongelijk geven. Shanna schreef:Tip voor de poeder, haal een zo groot mogelijke spuit bij de dierenarts of apotheek en meng de poeder met appelmoes. Dan kan je het zo in de mond spuiten, en ze vinden het heerlijk! Die van mij kreeg als veulen ook antibioticapoeder op deze manier (en nu nog als het nodig is), en zodra die de grote spuit ziet (of een wormenspuit) dan komt ze gelijk en doet ze hem al in dr mond zo lekker is haar associatie daarmee!
Nog een voordeel, je weet zeker dat hij alles binnenkrijgt.