Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Diablo schreef:_Reneee schreef:Je kunt vast een regeling treffen met je dierenarts. Ik krijg de rekening van mijn dierenarts altijd pas na een week of vier trouwens.
Meen je dit nou serieus? Welke dierenarts gaat een betalingsregeling treffen met een kind van 14? Daar zullen de ouders toch bij betrokken moeten worden.
Ik heb een dochter van deze leeftijd, als ik als moeder zo'n topic zou lezen van mijn kind, zou ik woest worden. Hoe durven jullie zo tegen een kind te praten. Haar ouders zwart maken, haar aanzetten de dierenbescherming in te schakelen tegen haar ouders en dan willen er ook nog bokkers met een trailer komen om het paard naar de dierenarts te rijden.
Als er zo opeens iemand met een trailer op mijn erf zou komen om mijn paard in te laden en mee te nemen naar de dierenarts, had je echt een heel groot probleem en je werd er linea recta weer af geschopt.
Echt, ik lees vol bewondering hoe hier een kind beïnvloed wordt om dingen te doen. Het gebeurt me niet vaak, maar dit topic lees ik met open mond en ik kan niet begrijpen dat de mods hier niets tegen doen en dit meisje in bescherming nemen.
AmyPony schreef:Ik ben er gewoon klaar mee dat dat dier nog steeds met die zieke benen loopt, kan toch niet?![]()
En dan blijft ze ook in dr vertrouwde omgeving als de dierenarts komt. En de welshpony word dan ook geholpen.
Welshpony heeft wondjes in dr koot bij 1 achterbeen, dat is mok toch? Heb er een pot mokzalf staan dus dat kan ik erop smeren.
Diablo schreef:_Reneee schreef:
Als er zo opeens iemand met een trailer op mijn erf zou komen om mijn paard in te laden en mee te nemen naar de dierenarts, had je echt een heel groot probleem en je werd er linea recta weer af geschopt.
Echt, ik lees vol bewondering hoe hier een kind beïnvloed wordt om dingen te doen. Het gebeurt me niet vaak, maar dit topic lees ik met open mond en ik kan niet begrijpen dat de mods hier niets tegen doen en dit meisje in bescherming nemen.
Diablo schreef:_Reneee schreef:Je kunt vast een regeling treffen met je dierenarts. Ik krijg de rekening van mijn dierenarts altijd pas na een week of vier trouwens.
Meen je dit nou serieus? Welke dierenarts gaat een betalingsregeling treffen met een kind van 14? Daar zullen de ouders toch bij betrokken moeten worden.
Ik heb een dochter van deze leeftijd, als ik als moeder zo'n topic zou lezen van mijn kind, zou ik woest worden. Hoe durven jullie zo tegen een kind te praten. Haar ouders zwart maken, haar aanzetten de dierenbescherming in te schakelen tegen haar ouders en dan willen er ook nog bokkers met een trailer komen om het paard naar de dierenarts te rijden.
HopeMyDay schreef:Ik snap het wel, iedere keer veranderd het verhaal en iedere keer komt de welsh weer naar voren. Ze vraagt om advies en dat krijgt ze ook (hoe hardhandig dan ook).
Iedereen hier bedoeld het goed en "het kind" in kwestie heeft zelf dit topic aangemaakt, ik weet niet maar als ik als ouder zou lezen dat mijn kind dit op bokt zet dan zou ik al een goed gesprek met haar aangaan.
Annalies03 schreef:misschien dan toch niet zo goed het topic gelezen, iedereen hier bedoelt het goed, ts haar ouders hebben het geldt niet het paard naar de dierenarts te brengen en zien het kwaad er niet in om de paardjes te laten staan.. er zijn inderdaad reacties geweest die te ver gaan, maar alsnog iedereen bedoelt het goed. ook is het erf niet van TS haar ouders.. voor wat ik uit het topic haal kijken ze verder ook niet naar de paarden om
Diablo schreef:Annalies03 schreef:misschien dan toch niet zo goed het topic gelezen, iedereen hier bedoelt het goed, ts haar ouders hebben het geldt niet het paard naar de dierenarts te brengen en zien het kwaad er niet in om de paardjes te laten staan.. er zijn inderdaad reacties geweest die te ver gaan, maar alsnog iedereen bedoelt het goed. ook is het erf niet van TS haar ouders.. voor wat ik uit het topic haal kijken ze verder ook niet naar de paarden om
Ik heb het topic prima gelezen. Ik weet dat de paarden niet op eigen erf staan, ik ging even uit van mijn situatie, hier staan ze aan huis. Maar ook op een stal hoefde niemand zulke geintjes uit te halen, dan zou je echt een probleem met mij hebben.
En iedereen heeft het goed met haar voor? Ze heeft haar woonplaats in haar profiel veranderd omdat ze dreigpb's kreeg. Schandalig vind ik het.
Want op de dag van vandaag kun je niemand op zijn of haar woord geloven, zonder bewijs. Prosecco schreef:Goedzo TO, hopelijk valt het allemaal wel mee!
Misschien een aparte vraag maar ik denk dat velen met dezelfde vraag zitten ivm het geloven dat er daadwerkelijk een dierenarts is gekomen..is het mogelijk om een foto te maken als de dierenarts er is? Hij hoeft hierbij niet met gezicht kenbaar gemaakt te worden ivm privacy hoor.Want op de dag van vandaag kun je niemand op zijn of haar woord geloven, zonder bewijs.
Diablo schreef:Prosecco schreef:Goedzo TO, hopelijk valt het allemaal wel mee!
Misschien een aparte vraag maar ik denk dat velen met dezelfde vraag zitten ivm het geloven dat er daadwerkelijk een dierenarts is gekomen..is het mogelijk om een foto te maken als de dierenarts er is? Hij hoeft hierbij niet met gezicht kenbaar gemaakt te worden ivm privacy hoor.Want op de dag van vandaag kun je niemand op zijn of haar woord geloven, zonder bewijs.
Werkelijk? Jullie gaan echt veel te ver hoor. Moet TS nu werkelijk foto's gaan plaatsen om te bewijzen dat er echt een dierenarts is geweest? TS niet doen hoor, je bent geen verantwoording schuldig aan mensen op een forum die je niet eens kent.
Echt mensen, jullie gaan veel te ver.