En jij dacht dat het wat rustiger werd Karuna? VOlgens mij krijg je het alleen maar drukker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alles wat ik niet zocht eigenlijk maar is dat niet altijd zo. Klein, ex huur dus helemaal kaal, met trap
dat wordt dus een traplift. Badkamer boven moet wc in. Maar wel drie slaapkamers maar woonkamer is bijna even groot als mijn slaapkamer nu. Huis vraagt dus om een uitbouwtje waar de keuken dan in kan. Maar heel betaalbaar waardoor ik financiee flink speelruimte krijg,
vooral omdat stalling hier in de regio erg lastig is betaalbaar. Maar wie weet een tijd in de wacht zetten bij Snowdon als optie. Al gun ik hem ook een heel lief baasje die fysiek lekker met hem aan de slag kan.palousa_boy schreef:Vervelend dat de dierenarts niet mee wil werken, het is toch je eigen keuze om er een eind aan te maken? Als jij betaald is het toch prima?
Maar zo werkt het schijnbaar niet meer.
Is de slager dan geen optie idd? Het is wel een iets ander en minder "net" einde, maar het gebeurt wel zonder veel vragen.
. Omdat het van accuut (erge benauwdheid) naar op is gegaan.
maar mijn gevoel omtred de keuze verkopen is wel nog steeds de juiste.
spullen staan nog steeds hier alleen. Ik ben op mijn gemak alles aan het uitzoeken wat wegkan en wat niet. Door omstandigheden ben ik sinds eind vorig jaar niet meer naar Dinky geweest helaas. Ja ik vind het erg maar het is ook niet zo dat ik het heel erg vind. Waar ik zelf ook verbaasd over ben.
zal even raar zijn maar ok
onder de wasbak in de badkamer gelegen om het kreng lekvrij en doorlopend te krijgen. Vandaag is loodgieter flink lang gweest groot deel van de dag. Alles lijkt weer waterdicht en werkend. Anders had ik paarden moeten laten schieten vandaag, daar was geen tijd voor overgebleven.
niet meer uitgeput overdag moeten slapen en s avonds tegen 9 echt helemaal kapot zijn. Ben nu wat moe maar nog niet echt slaap. Vanmorgen voor 8 uitgerust wakker geworden. Langzaam aan herstel ik dus van de heel lange zware overbelasting.
Vandaar ook de keuze Dinky een eind verderop te stallen zodat ik goed kon nadenken en rust kon nemen. Het is ok zo, hij krijgt een lief baasje en wat ik heel fijn vind is dat hij samen met zijn nieuwe vriendje verhuisd over eeen tijdje. En dus wat bekends meeneemt.
Iets met helderziend geloof ik 
(van hun kant natuurlijk)
ben voldoende opgeknapt daarvoor weer. Heb meer leuke dingen gedaan afgelopen twee maanden dan in de ruim een jaar ervoor in mijn eentje. Merk nu hoe ik dat gemist heb.
heb daar zo vaak achter gehangen met de slee.