Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gohya schreef:Ik doe het door de slobber heen die ze krijgt,en anders door de biks met muesly.Eerst wat biks en muesly in de voerbak,dan de druppels en dan de rest v.d. biks en muesly er overheen.Anders lust ze haar voer niet als ze de druppels ruikt of proeft.
Ja dit is voor de voortste én achterste luchtwegen.
8nnemiek schreef:Fijn dat je mag stoppen! Ik hoop dat het nu goed blijft gaan![]()
Bij mij leek de homeopathie toch beter te werken dan de antibiotica, maar elk paard is anders natuurlijk!
Ik duim in ieder geval voor je dat het beter blijft gaan!
pol1 schreef:En hoe gebruiken jullie de tabletten? Zie dat ze in de mond uiteen moeten vallen? Geven jullie 3x daags 2 tabletten?
8nnemiek schreef:Misschien is het nog een idee om de pilletjes eerst op te lossen in een klein beetje water en dan met een spuitje in de wang spuiten. Dan zou het theoretisch hetzelfde moeten werken als wanneer de pilletjes gewoon in de mond oplossen.
Ik had het geluk dat mijn belg echt een sukkeltje is met een grote hanglip, waar ik die pilletjes makkelijk kon verstoppen zonder dat ie het door had