geerke schreef:maar de pony lijd nu toch niet?Loopt gewoon op het land en is alleen aan de hand sloom?
Heb je een recente foto van haar TS?Een eerdere post stond er al iets over IR,als ze echt te dik is kan dat de oorzaak zijn van het slome gedrag.
Ja op pagina 2 staat er eentje, of bedoel je vanaf een bepaald aanzicht? Want dan moet ik die wellicht even maken. (heb hem geprobeerd te quote'n maar dat werkt niet en ik weet niet hoe dat verder moet dus dat zul je zelf even terug moeten zoeken haha.)
Ik denk dat Joolien bedoelt dat het niet paardwaardig is omdat ze (naar mijn idee) ook pijn heeft op de weide.

@Babootje
Ik wil wel even toevoegen dat ze al veel afgevallen is, ze was nog veel zwaarder toen we haar kochten en het wisselt nogal qua haar gewicht. Bovendien kan ze niet 'zomaar' afvallen, daarbij wijs ik even naar de post van sabby, er is al onwijs veel geprobeerd.
@else80
Dat aandokteren herken ik wel, zie regelmatig ook mensen met paarden voorbij komen waarvan ik denk laat dat dier toch gaan maar ook kan ik me erin vinden dat ze alles geprobeerd willen hebben.
Zelf zit ook nog steeds onwijs in de knoop van wat ik nu nog met haar wil gaan doen of proberen, daarom wil ik graag even overleggen met de DA. Dankjewel voor je reactie iig.

Heb vandaag de DA gebeld zoals gezegd maar ze was helaas niet op de praktijk vandaag, ik moet morgen ochtend om 9 uur weer bellen want dan is ze er wel.
Haar gewrichten bewegen wel soepeler op de duivelsklauw maar ik vind haar nog steeds lui en lusteloos, haar ogen zijn nog steeds 'leeg' wat voor mij een bevestiging is dat de duivelsklauw niet voldoende helpt. Dit neem ik ook zeker mee in het gesprek met de DA morgen, ben benieuwd wat haar mening en advies is.