Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jet schreef:Ja, ik hoop dat ze rustig blijft thuis met een ander paard naast haar. Ik heb het drie keer gedaan met mijn vorige paard, de eerste keer een week of zes, de tweede keer iets van vier-vijf weken en de derde keer een week of acht. Tussendoor ben ik wel steeds weer naar de oude stalling teruggegaan als dat verantwoord was. Lou had een koliekoperatie gehad, vervolgens daarbij een MRSA-bacterie opgelopen. Een half jaar later is ze weer geopereerd omdat ze een breuk in de peesplaat van de buik had en een week of vier-vijf later is ze weer naar de kliniek verhuisd omdat het weer niet goed genas. Daarna was het gelukkig allemaal goed gekomen en heb ik nog 4 jaar van haar kunnen genieten. Toen was ze 19 en met de nodige peesblessures, waarvan de laatste niet meer te genezen was, was het over...
Jet schreef:Nou Salina, Lou heb ik 14 jaar gehad, we hebben het ook heel goed gehad samen, ook na die operaties nog. Ze is toch 19 geworden, met die operaties was ze 14. We hebben inderdaad wel moeten vechten samen, maar ik vind 19 niet super jong voor een paard. Ik zou alleen niet zo snel weer een koliekoperatie laten doen, of het moet er wel beter voor staan dan Lou destijds...
geerke schreef:ik ben zo blij dat je zo doorzet voor je paard,niet zomaar opgeeft.Inslapen is zo makkelijk,uiteraard een moeilijke beslissing maar toch....zolang een paard niet ondragelijk lijdt is het het zeker waard om iets gewoon de tijd te geven.

Yvank_ schreef:Ik ben benieuwd of het nou ook beter blijft gaan
Heb je eigenlijk nog contact gehad met den Hoek of laat je dat maar voor wat het is?
Yvank_ schreef:Lijkt me verstandige keuze.. Ik denk dat je paard nu meer baat heeft bij de behandeling die in de kliniek is.
xxsalinaxx schreef:Yvank_ schreef:Lijkt me verstandige keuze.. Ik denk dat je paard nu meer baat heeft bij de behandeling die in de kliniek is.
Ja precies dat vind ik ook.
Ze krijgt sinds dat ze in de kliniek staat geen druppels meer, ik vind haar veel beter op het moment. Ook mentaal! En ze valt niet af dus ook goed.
Oftewel ze doet het beter dan afgelopen 2/3 maanden vind ik!
Ze is 'weer een paard' ze is vrolijk, zoekt aandacht en ziet er goed uit. En aandacht zoeken deed ze laatste tijd niet meer