Na alle ellende , eindelijk op weg uit de ellende!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laraxXxemma

Re: Na alle ellende , eindelijk op weg uit de ellende!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 11:42

Gaat goed dus ! Ben benieuwd naar wat ellen allemaal gaat doen

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 11:57

Ja, ik hoop dat ze rustig blijft thuis met een ander paard naast haar. Ik heb het drie keer gedaan met mijn vorige paard, de eerste keer een week of zes, de tweede keer iets van vier-vijf weken en de derde keer een week of acht. Tussendoor ben ik wel steeds weer naar de oude stalling teruggegaan als dat verantwoord was. Lou had een koliekoperatie gehad, vervolgens daarbij een MRSA-bacterie opgelopen. Een half jaar later is ze weer geopereerd omdat ze een breuk in de peesplaat van de buik had en een week of vier-vijf later is ze weer naar de kliniek verhuisd omdat het weer niet goed genas. Daarna was het gelukkig allemaal goed gekomen en heb ik nog 4 jaar van haar kunnen genieten. Toen was ze 19 en met de nodige peesblessures, waarvan de laatste niet meer te genezen was, was het over...

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 12:33

*\o/* *\o/* .... mòet gewoon goed komen met WonderMirre *\%/*
Heb er misschien overheen gelezen, maar welke therapie voert Ellen Kraal uit (kon het ook niet op internet vinden).
Wij hebben hier ook al verschillende ervaringen met verschillende peuten en pieën, al eens gedacht aan/ verdiept in Bowen therapie?

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 15:41

Jet schreef:
Ja, ik hoop dat ze rustig blijft thuis met een ander paard naast haar. Ik heb het drie keer gedaan met mijn vorige paard, de eerste keer een week of zes, de tweede keer iets van vier-vijf weken en de derde keer een week of acht. Tussendoor ben ik wel steeds weer naar de oude stalling teruggegaan als dat verantwoord was. Lou had een koliekoperatie gehad, vervolgens daarbij een MRSA-bacterie opgelopen. Een half jaar later is ze weer geopereerd omdat ze een breuk in de peesplaat van de buik had en een week of vier-vijf later is ze weer naar de kliniek verhuisd omdat het weer niet goed genas. Daarna was het gelukkig allemaal goed gekomen en heb ik nog 4 jaar van haar kunnen genieten. Toen was ze 19 en met de nodige peesblessures, waarvan de laatste niet meer te genezen was, was het over...

Jemig wat een heftig verhaal! Wat een gevecht ook voor een leven.
Helaas geen leuk einde..
Ook jij nog sterkte, vreselijk om je dier te moeten verliezen! Zeker na zoveel te hebben geprobeerd.

@Wanderers,
Bedankt voor je reactie! Ik vind ook dat ze er gewoon bovenop moet komen!
Wat betreft Ellen Kral, zij is enorm veelzijdig osteopaat, accupentuur zij kan enorm veel!
Ik zal het morgen uitgebreid uitleggen want ik ben er morgen bij dus zal dan ook dingen vragen aan haar hoe of wat!

Ik denk dat Mirre zich er doorheen slaat, hoe dan ook ben ik enorm trots hoe ze elke keer blijft vechten voor haar leven en zo vrolijk blijft meestal. Tis echt een bijzonder paard, en het mooiste is, dat het mijn paard is :D
Hoe het ook eindigt ik zal trots op der zijn!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 16:34

Nou Salina, Lou heb ik 14 jaar gehad, we hebben het ook heel goed gehad samen, ook na die operaties nog. Ze is toch 19 geworden, met die operaties was ze 14. We hebben inderdaad wel moeten vechten samen, maar ik vind 19 niet super jong voor een paard. Ik zou alleen niet zo snel weer een koliekoperatie laten doen, of het moet er wel beter voor staan dan Lou destijds...

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 16:44

Ik ben benieuwd wat voor resultaat Ellen op je paardje zal hebben, ze heeft hier ook meerdere paarden behandelt.

In elk geval veel succes!

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 17:18

Aha'a' .. naam verkeerd gelezen dus :z
Enorm veel sterkte en vooral ook succes morgen!
Ennuh, tuurlijk ben je trots op je wereldpaard ... maar je mag ook trots zijn op jezelf, je vader, je moeder en op diegenen die altijd in Mirre en jullie zijn blijven geloven :))
En inderdaad, hoe dit allemaal zal eindigen is nog altijd niet duidelijk ... maar alle kansen die er zijn worden Mirre gegund en zowel door haar als als door jullie benut, inderdaad: iets om trots op te zijn!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 19:08

Jet schreef:
Nou Salina, Lou heb ik 14 jaar gehad, we hebben het ook heel goed gehad samen, ook na die operaties nog. Ze is toch 19 geworden, met die operaties was ze 14. We hebben inderdaad wel moeten vechten samen, maar ik vind 19 niet super jong voor een paard. Ik zou alleen niet zo snel weer een koliekoperatie laten doen, of het moet er wel beter voor staan dan Lou destijds...

Dat is lang zeg 14 jaar, gelukkig hebben jullie ook veel mooie momenten gehad!
en ik snap je keuze betreft een koliekoperatie, nadat je het hebt meegemaakt denk je daar wel anders over lijkt mij!

@timokyana,
Dankjewel! ik ben ook heeeeeel benieuwd!

@Wanderers,
haha kan gebeuren!
En ja ik ben zeker blij/trots met de mensen die mij helpen, steunen en niet opgeven! Soms ook wel een beetje op mezelf haha!
Wat je zegt over kansen heb je helemaal gelijk, we pakken ze met beide handen aan zolang het nog zin heeft voor Mirre!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:52

ik ben zo blij dat je zo doorzet voor je paard,niet zomaar opgeeft.Inslapen is zo makkelijk,uiteraard een moeilijke beslissing maar toch....zolang een paard niet ondragelijk lijdt is het het zeker waard om iets gewoon de tijd te geven.

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 21:13

geerke schreef:
ik ben zo blij dat je zo doorzet voor je paard,niet zomaar opgeeft.Inslapen is zo makkelijk,uiteraard een moeilijke beslissing maar toch....zolang een paard niet ondragelijk lijdt is het het zeker waard om iets gewoon de tijd te geven.

Ja daar heb je gelijk in!
Wat ik al eerder heb gezegt, als een paard nog wil blijf ik doorvechten! Inslapen kan altijd, maar terug halen niet.

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 07:40

Jeeej vandaag is het dan zover!

De behandeling van Ellen Kral en vanavond mag ze naar huis!!

Wat ben ik (soort van) zenuwachtig, naja eigenlijk gewoon enorm blij dat ze naar huis mag ennn wat ze allemaal bij die behandeling vinden!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 07:41

Ik ben benieuwd of het nou ook beter blijft gaan :)

Heb je eigenlijk nog contact gehad met den Hoek of laat je dat maar voor wat het is?

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 07:43

Hey Salina.....ben ik weer even !
Wat lees ik een goede berichten :j
Knuffel voor jou en Mirre Y;(

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 07:48

Yvank_ schreef:
Ik ben benieuwd of het nou ook beter blijft gaan :)

Heb je eigenlijk nog contact gehad met den Hoek of laat je dat maar voor wat het is?

Ja ik ben ook benieuwd! Ze mag inprincipe voorlopig gewoon paard zijn, kan ze meer dan doen we dat maar als ze het niet kan niet erg, en zal er nog wat gebeuren weet ik wel dat we ALLES hebben geprobeerd.

Wat betreft Den Hoek, die heb ik niet meer gesproken. Ze weten dat ze in de kliniek staat en ze konden een afspraak maken voor 6 juni. Maar ik heb voor voorlopig nee gezegt.

@silvia58,
Bedankt voor je reactie!
En een knuffel terug! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 07:56

Lijkt me verstandige keuze.. Ik denk dat je paard nu meer baat heeft bij de behandeling die in de kliniek is.

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 08:00

Yvank_ schreef:
Lijkt me verstandige keuze.. Ik denk dat je paard nu meer baat heeft bij de behandeling die in de kliniek is.

Ja precies dat vind ik ook.
Ze krijgt sinds dat ze in de kliniek staat geen druppels meer, ik vind haar veel beter op het moment. Ook mentaal! En ze valt niet af dus ook goed.

Oftewel ze doet het beter dan afgelopen 2/3 maanden vind ik!

Ze is 'weer een paard' ze is vrolijk, zoekt aandacht en ziet er goed uit. En aandacht zoeken deed ze laatste tijd niet meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 08:04

xxsalinaxx schreef:
Yvank_ schreef:

Ja precies dat vind ik ook.
Ze krijgt sinds dat ze in de kliniek staat geen druppels meer, ik vind haar veel beter op het moment. Ook mentaal! En ze valt niet af dus ook goed.

Oftewel ze doet het beter dan afgelopen 2/3 maanden vind ik!

Ze is 'weer een paard' ze is vrolijk, zoekt aandacht en ziet er goed uit. En aandacht zoeken deed ze laatste tijd niet meer

Sluit me bij Yvank aan. Fijn dat het nu goed met haar gaat. Ben ook erg benieuwd naar de behandeling van Ellen Kral.

Jammer dat het met Den Hoek zo verlopen is, maar ik denk dat je nu een verstandige keuze maakt.

Veel succes vanmiddag +:)+

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 09:14

Ik zal ook voor je duimen vandaag, ben erg benieuwd wat er uit komt :)

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 09:24

Vandaag weer allemaal duimen jongens

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 09:29

appiesjappie schreef:
Vandaag weer allemaal duimen jongens

Hier ook een meeduimer :j

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 10:10

Ik duim ook weer voor Mirre en jou!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 10:20

Hihi bedankt allemaal!
Over 40 min vertrekken we richting de kliniek!

Ik houd jullie op de hoogte!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 11:25

Alles weer even bijgelezen, wat is het snel gegaan allemaal!

Wat fijn dat het de goede kant op gaat met Mirre!
Ben benieuwd naar vanmiddag, succes! :)

Belmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:53

Ik duim ook voor een positieve update straks!! Is in ieder geval een goed teken dat ze weer zichzelf wordt en geniet van aandacht :)
Tis allemaal best spannend, dus dat je een soort van zenuwachtig bent is niet zo gek. Neem aan dat je na de afspraak met Ellen ook meer zal weten wat de toekomst zou kunnen brengen voor Mirre. Ben heel benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:05

Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim

:D