Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Batlow schreef:Ja ik schrok ook vanochtend hoor van mijn pony... Ik raakte bijna wéér lichtelijk in shock![]()
Wat ook een keer op een ochtend had, toen ik de paarden moest voeren en daarna meteen door naar stage... Iedereen op de wei, nog even alle paarden checken buiten en dan op pad. Toen zag ik mn poon dus raar gedrag vertonen. Ik bleef even observeren, hij hoesten hoesten en zag wat uit z'n bakkes komen... Ik in de stress en pony er uit halen. Hij niet eten en niet drinken, niks, weinig reactie... Ik huilen huilen, in de stress raken, wat moet ik doen??? En na even helder nadenken dacht ik dat het misschien een idee was de dierenarts te bellen.. (stage afgemeld....) Dierenarts kwam, slokdarmverstopping... Ik daar vanaf 8 uur in de ochtend tot half 4 gezeten. Hij had spuit gekregen en ik moest masseren... Eindelijk, rond 3 uur, begon hij een pluk gras te etenNou ik dacht echt, die gaat eraan!!!!! Wat een stress dag.
ohjajoh6 schreef:Kan dus inderdaad niet meer wijzigen maar mag dit wel doorgeven aan de mod. zodat zij het kunnen doen... @JP ik wil graag die 2 mooie stukjes van jou invoegen, maar mocht je dit nog willen wijzigen, haha is nu je kans, anders knal ik het er zo in...
En aan iedereen, nu is dus de tijd om met aanvullingen te komen, kan ik het in 1 keer doen!