Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marietje1000 schreef:Even een bericht van therapeut 1. Aangezien TS niet met mij direct communiceert, doe ik dit ook via dit topic. Bij deze trek ik me definitief terug als behandelaar! Als het paard opknapt, chapeau. Zo niet, jammer, maar ik doe niet meer mee.
Ik heb tot nu toe moeten behandelen tegen de prednison in (die gelukkig toen al afgebouwd werd), en daarna tegen de behandeling van een andere therapeut in. Dat gaat niet werken, en daarom gooi ik de handdoek in de ring.
TS vergat trouwens te melden dat ik haar paard voor niets zou gaan behandelen, alleen een reiskostenvergoeding.
maikeltje schreef:marietje1000 schreef:Even een bericht van therapeut 1. Aangezien TS niet met mij direct communiceert, doe ik dit ook via dit topic. Bij deze trek ik me definitief terug als behandelaar! Als het paard opknapt, chapeau. Zo niet, jammer, maar ik doe niet meer mee.
Ik heb tot nu toe moeten behandelen tegen de prednison in (die gelukkig toen al afgebouwd werd), en daarna tegen de behandeling van een andere therapeut in. Dat gaat niet werken, en daarom gooi ik de handdoek in de ring.
TS vergat trouwens te melden dat ik haar paard voor niets zou gaan behandelen, alleen een reiskostenvergoeding.
Erg professioneel dit![]()
![]()
wilmatj schreef:Oh en leuk weetje, als ze naar binnen gaat dus ik haar in de wei zie ziet ze er 2 keer zo slecht uit als ik haar uit der stal haal..
Babootje schreef:Nee hoor Wilma, dat begrijp ik best. Het is zowiezo al super wat je voor haar doet. Het is een paard op leeftijd, dat moeten we ook niet vergeten. En bedenk: benauwdheid is voor een dier net zo erg als pijn.