Het scheelt dat mijn osteopaat (die ook DA is), haar paard ook de injecties heeft gehad, dus ik verwacht dat ze er bij haar op de kliniek ook wat meer van weten. Daarnaast nog twee paardenklinieken in de omgeving
Dank Niqui! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dank Niqui! 

Jotoma schreef:@fransje: is de lies een operabele plek? Wegsnijden trekt mij ook het minste, mede omdat het na 1x eraf vallen al zo forst terug komt. 3 weken herstel vind ik wel minimaal, positief! Wat was de doorsnede bij jouw paard?

Ik dacht dat de zalf ook wel wat mag kosten? En het is best wel een pijnlijke behandeling toch? Je paard heeft er veel last van volgensmij? Als de Virex na loop van tijd niet 100% aanslaat, heb ik geen keus en ga ik zeker knottenbelt proberen of injecties
Ik moet ook wel bekennen dat ik schrik van de foto's als de sarco onder behandeling is van knottenbelt. Wat word de plek groot! Mijn dierenarts is Bodegraven en Tita (bovenaan deze pagina) zegt dat daar alleen de zalf al 800 euro is. Ik ga maar is informatie inwinnen bij de kliniek, al hoop ik wel dat de Virex aanslaat. En anders misschien ook maar naar Utrecht.