We hopen er weer het beste van.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rchell schreef:goed om te weten kiki.. dank je.. Ik wil ook eerst een diagnose.. en dan kijken we verder
Rchell schreef:Hij krijgt voor zijn box een afgewogen portie kuil wat hij over de hele dag mag eten, dus heb ik hem daar een beetje van gegeven. Bleek er allemaal kluiten zand in te zitten.. Dus heb ik alleen plukje voor plukje uitgezocht en al het zand in een apart bakje gedaan maar ik was wel flink pissig..
onvoorstelbaar in een kliniek kuilvoer met zand ?? Je betaalt een vermogen voor de kliniek dan mag je toch verwachten dat het voer 100% in orde is? Pfff ik snap je boosheid/teleurstelling, ik was ontploft denk ik..... Rchell schreef:Ze gaan hem momenteel weer onderzoeken.. en gezien zijn sloomheid van gisteren denk ik echt dat het niet goed is, dus we zullen zien. Hopelijk vinden ze wat vandaag.
Mijn huisarts is helaas totaal niet makkelijk in het vertrekken van slaapmiddelen o.i.d. Ik heb in stressvolle periode heel makkelijk slaapproblemen en homeopatische middelen werken niet of nauwelijks, dus heb daar helaas geen oplossing voorbehalve echt een goed ritme aan te houden. Gelukkig heb ik niet veel werkuren deze week, dus dat komt wel goed..