Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mireilledons schreef:Ik volg dit topic al even en over het algemeen gaat iedereen respectvol met de situatie om. Maar Chaos, ik irriteer mij nu wel aan jouw lachende smiley. Alsof het leuk is om van stalhouders bevestigd te krijgen dat daar rhino zou zijn.
RWDB schreef:mireilledons schreef:Ik volg dit topic al even en over het algemeen gaat iedereen respectvol met de situatie om. Maar Chaos, ik irriteer mij nu wel aan jouw lachende smiley. Alsof het leuk is om van stalhouders bevestigd te krijgen dat daar rhino zou zijn.
Die smiley moet je niet op die manier zien lijkt me. Gewoon een beleefde glimlach, het is niet dat Chaos lachend op de grond ligt van het nieuws uit Driel.
Berendje schreef:xNicolx schreef:Ik heb ook gelezen op facebook dat iemand schreef: bij ons op stal in Driel is het ook geconstateerd.
Wilde het eerst voor me houden omdat mensen dit paniekzaaien vinden. Maar vind het toch belangrijk om te melden aan de rest.
Ja dat is gezegd waarschijnlijk door iemand die het van mij heeft gehoord en ik heb het weer gehoord van iemand die het van een DA van Utrecht heeft gehoord. Nu hoor ik weer van mensen die er staan hier niks van weten. Er word gezegd dat er al 3 veulens dood zijn geboren. Maar het is nu toch wel erg vaag dat de mensen die er staan het niet weten. Dus waarschijnlijk klopt het allemaal niet.
Maggie_Eddy schreef:Klopt, wij hebben ook vitamine spuiten gegeven. Alles wat een paard te veel krijgt aan vitamines, piest ie toch weer uit.
Filmpje met oa Heumen, De Veerkracht, Alverna, St. Frans (sta ik zelf)
http://www.omroepgelderland.nl/web/Uitz ... 2&id=62212
Maggie_Eddy schreef:Klopt, wij hebben ook vitamine spuiten gegeven. Alles wat een paard te veel krijgt aan vitamines, piest ie toch weer uit.
Sassy4barrel schreef:Maggie_Eddy schreef:Klopt, wij hebben ook vitamine spuiten gegeven. Alles wat een paard te veel krijgt aan vitamines, piest ie toch weer uit.
Pavo merrie brok zit ook lysine en vit b in, ik ga nu filmpje kijken bedankt
Gineke schreef:Wij voeren sinds vanavond ook vitamine b6 en L-lysine, gewoon van de tuinen, mensenpillen, even omrekenen hoeveel pillen een paard nodig heeft. Hoef ik niet te wachten op bezorging oid.
Gelukkig eten de paarden de pillen alsof het brokjes zijn, dat wordt dus gelukkig niet twee keer per dag moeilijk doen.
De mevrouw van De Tuinen wist ook al van het virus (nijmegen) en die zei idd dat mensen deze combinatie ook slikken bij herpes of voorkoming van herpes. Het zal niet alles schelen, maar alle beetjes helpen.
Ik snap er trouwens niks meer van. Hoe zit het nou in Driel??
Gineke schreef:Wij voeren sinds vanavond ook vitamine b6 en L-lysine, gewoon van de tuinen, mensenpillen, even omrekenen hoeveel pillen een paard nodig heeft. Hoef ik niet te wachten op bezorging oid.
Gelukkig eten de paarden de pillen alsof het brokjes zijn, dat wordt dus gelukkig niet twee keer per dag moeilijk doen.
De mevrouw van De Tuinen wist ook al van het virus (nijmegen) en die zei idd dat mensen deze combinatie ook slikken bij herpes of voorkoming van herpes. Het zal niet alles schelen, maar alle beetjes helpen.
Ik snap er trouwens niks meer van. Hoe zit het nou in Driel??