Reading en Healing

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 09:33

Hiervan krijg je Jomanda syndromen....Nederland zou toch niet open staan voor haar??/Nederland was te klein...maar hoeveel mensen heeft zij niet in de waan gelaten???

Wat wel interessant is, ik heb 20 jaar geleden een campingjerrycan van een paar liter Loudes water mee genomen...als soort relikwie...maar die doorzichtige plastic jerrycan is nog steeds helder, geen algen..maar mijn jerrycan die ik voor de wei gebruik en dus gewoon steeds in gebruik is, heeft onderaan groene aanslag...is pas een half jaar in gebruik....bedoel maar.
Dan denk ik dus dat iedereen die healer is voor een goddelijk persoon te speelt, als dat zo is,...maar waarom kost het dan geld??
Want ik denk zeker dat er een heleboel mensen bakken zwart geld hiermee verdienen.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 09:49

Moonlightje schreef:
Er zijn jammer genoeg veel bedriegers, maar er zijn gelukkig ook nog mensen die WEL weten wat ze doen. en ook echt helpen. En het ook echt kunnen :)

Ook toch een goede reden om dit soort mensen aan een soort van test te onderwerpen? Dan weet jij ook wie je moet vermijden en wie juist niet?

Anoniem

Re: [Centraal] Reading en Healing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 11:19

Testen willen ze niet en dat kan ook niet....kijk eens naar het 6e zintuig, ze raden het een en ander goed en daarna houdt het op....dat zijn dan de beste van Nederland.

Zolang mensen geen moeite nemen om eens echt goed naar hun dier te kijken, ze vertellen je een heleboel en bij twijfel gewoon de reguliere geneeskunde raadplegen...de voeding en omgang eens goed onder de loep te nemen.

Maar ik denk dat er veel zijn die hun paard in de handen van een pensioneigenaar geven, er niet naar omkijken hoe het gaat, te veel pensioneigenaren die de ballen verstand van paarden hebben.

Echte paardenkenners als pensioneigenaar zijn schaars...eigenaren die vinden dat de pensioneigenaar het wel zal weten en allemaal tip top doet, zijn er overvloedig.

ik heb ook altijd het idee dat het de knuffelliefhebbers zijn die dit soort dingen doen...

ik knuffel ook hoor...en kan ook niet rijden op niveau...maar vind het verdiepen en leren hoe het Echt hoort met paarden het aller fijnst....daarbij raadpleeg ik altijd eerst een DA, ga dan op zoek naar mensen met veel ervaring en verstand en overleg nog een keer...dan kijken en kijken...maar om een glazenbol te raadplegen over onduidelijkheden in de gezondheid....

Dan moet je wel lef hebben.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:29

russel schreef:
Wat wel interessant is, ik heb 20 jaar geleden een campingjerrycan van een paar liter Loudes water mee genomen...als soort relikwie...maar die doorzichtige plastic jerrycan is nog steeds helder, geen algen..maar mijn jerrycan die ik voor de wei gebruik en dus gewoon steeds in gebruik is, heeft onderaan groene aanslag.

die kan ik wel verklaren :D Dat zal waarschijnlijk demi-water zijn (gedemineraliseerd water- steriel eigenlijk)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:32

kwam van de bron af...je weet wel die berg.....

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 15:11

russel schreef:
ik heb ook altijd het idee dat het de knuffelliefhebbers zijn die dit soort dingen doen...

De motivatie om het in het alternatieve te gaan zoeken is anders, maar er wordt in de handel en sport net zo veel gerommeld met psuedo-therapie. De meest zinloze voedingssupplementen, zuiveringskuren, gels of crèmes, druppels, magneten, krakers, acupuncturisten, heb ik allemaal al zien voorbijkomen.
Daar dan ook nog eens redelijk wat 'boerenwijsheid' bij, die ook niet altijd van even veel gezond verstand getuigt..

Het zit overal hoor. Overal waar mensen totaal los zijn van de kennis over wat een paard als dier nu eigenlijk nodig heeft om gezond en gelukkig te zijn, en/of overal waar mensen geloof verkiezen boven wetenschap.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:27

Laatst bijgewerkt door EstherHegt op 20-02-12 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:28

Mist schreef:
russel schreef:
Wat wel interessant is, ik heb 20 jaar geleden een campingjerrycan van een paar liter Loudes water mee genomen...als soort relikwie...maar die doorzichtige plastic jerrycan is nog steeds helder, geen algen..maar mijn jerrycan die ik voor de wei gebruik en dus gewoon steeds in gebruik is, heeft onderaan groene aanslag.

die kan ik wel verklaren :D Dat zal waarschijnlijk demi-water zijn (gedemineraliseerd water- steriel eigenlijk)

_/-\o_ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 23:47

Ik heb jeuk aan mijn aura... :+

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 00:03

russel schreef:
Ik heb jeuk aan mijn aura... :+

Jij ook al?

Rambam uitzending van 20 februari van VARA, via uitzending gemist, oeps jeuk aan de aura!
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1241027

Ik ga deze dubbelposten naar het topic forumzaken waar de grens ligt.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 00:13

Er is wel een vorm van healing waar ik wel in geloof.......

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 00:17

papagroom schreef:
Er is wel een vorm van healing waar ik wel in geloof.......

Doe dit niet wanneer u zwanger bent! Dat kan onaangename gevolgen hebben ;-) Raadpleeg dan uw arts. ( of pastoor?)

Enne PapaGroom kan je wel aan het begin van het filmpje PG neer te zetten in de linkerbovenhoek, dat is sluipreclame?

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 00:31

Wist je niet he`....dat ik mn eigen tv statsion heb....... :D

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 15:30

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:49

Ja, gekrabt in mijn portemonix :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:58

Mijn aura zegt nee. Eigenwijs ding.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:02

Ik stuurde via mijn phone een foto naar iemand, het was een uit zicht uit een raam.En daar stond een boom in de tuin,vraagt hij wat wil je zeggen met die foto? Ik zei ik wil je uitzicht van mijn praktijkruimte laten zien.Vraagt hij wie die man met die pet is en met die sigaar? Dus ik vraag wat bedoel je, nou die man die bij die boom staat.Dus ik weer terug er staat geen man bij die boom,hij weer terug, ik ben toch niet gek op die foto staat een man bij die boom.Ik weer terug dat zal dan wel maar ik zie hem niet :(:) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:58

Lovely schreef:
Mijn aura zegt nee. Eigenwijs ding.

Maar een schuddende aura is ook niet goed, die moet geklopt worden...

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:05

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:24

Ow mijn god, ik ga val kapot.... _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- en dan zo een klein spraytje voor mijn machtige zwarte aura???? :+

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 01:12

Wat?! die is echt wel erg := :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 01:14

EstherHegt schreef:
Moet je aura spray kopen!! Is maar 20 euro voor 100 ml en heeft een unieke Geometrische Code;-) http://www.spirituelewinkel.nl/contents ... spray.html

Damn, waarom verzin ik dat soort dingen nou nooit, Is er ook spray om de aura van anderen over te spuiten?

Het is trouwens wel een geniaal cadeau idee. Samen met een doosje scheurgras.

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 01:18

marleen_usar schreef:
dat zal dan wel maar ik zie hem niet :(:) .

Juist ja.. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 01:29

marleen_usar schreef:
Ik stuurde via mijn phone een foto naar iemand, het was een uit zicht uit een raam.En daar stond een boom in de tuin,vraagt hij wat wil je zeggen met die foto? Ik zei ik wil je uitzicht van mijn praktijkruimte laten zien.Vraagt hij wie die man met die pet is en met die sigaar? Dus ik vraag wat bedoel je, nou die man die bij die boom staat.Dus ik weer terug er staat geen man bij die boom,hij weer terug, ik ben toch niet gek op die foto staat een man bij die boom.Ik weer terug dat zal dan wel maar ik zie hem niet :(:) .

Je had ook kunnen zeggen dat het je overleden oom was en dat hij Hekking heette en zichzelf graag op de voorgrond manouvreerde.

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 11:35