Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moonlightje schreef:Er zijn jammer genoeg veel bedriegers, maar er zijn gelukkig ook nog mensen die WEL weten wat ze doen. en ook echt helpen. En het ook echt kunnen
russel schreef:Wat wel interessant is, ik heb 20 jaar geleden een campingjerrycan van een paar liter Loudes water mee genomen...als soort relikwie...maar die doorzichtige plastic jerrycan is nog steeds helder, geen algen..maar mijn jerrycan die ik voor de wei gebruik en dus gewoon steeds in gebruik is, heeft onderaan groene aanslag.
russel schreef:ik heb ook altijd het idee dat het de knuffelliefhebbers zijn die dit soort dingen doen...
Mist schreef:russel schreef:Wat wel interessant is, ik heb 20 jaar geleden een campingjerrycan van een paar liter Loudes water mee genomen...als soort relikwie...maar die doorzichtige plastic jerrycan is nog steeds helder, geen algen..maar mijn jerrycan die ik voor de wei gebruik en dus gewoon steeds in gebruik is, heeft onderaan groene aanslag.
die kan ik wel verklarenDat zal waarschijnlijk demi-water zijn (gedemineraliseerd water- steriel eigenlijk)
russel schreef:Ik heb jeuk aan mijn aura...
papagroom schreef:Er is wel een vorm van healing waar ik wel in geloof.......
russel schreef:Ik heb jeuk aan mijn aura...
EstherHegt schreef:Moet je aura spray kopen!! Is maar 20 euro voor 100 ml en heeft een unieke Geometrische Code;-) http://www.spirituelewinkel.nl/contents ... spray.html
marleen_usar schreef:Ik stuurde via mijn phone een foto naar iemand, het was een uit zicht uit een raam.En daar stond een boom in de tuin,vraagt hij wat wil je zeggen met die foto? Ik zei ik wil je uitzicht van mijn praktijkruimte laten zien.Vraagt hij wie die man met die pet is en met die sigaar? Dus ik vraag wat bedoel je, nou die man die bij die boom staat.Dus ik weer terug er staat geen man bij die boom,hij weer terug, ik ben toch niet gek op die foto staat een man bij die boom.Ik weer terug dat zal dan wel maar ik zie hem niet.
EstherHegt schreef:Moet je aura spray kopen!! Is maar 20 euro voor 100 ml en heeft een unieke Geometrische Code;-) http://www.spirituelewinkel.nl/contents ... spray.html