Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze wordt me ook veels te baldadig, ze regeert de hele boel, gedraagt zich als de koningin en oh wee als het haar niet haar de zin is dan gaat ze achterstevoren met een arrogante kop in de stal staan.
We zullen het zien!
een stuk ducttape over haar mondje
Nee hoor, geintje natuurlijk!!
Apart. Heb nog wel een boel 10 gram schepjes liggen, dus doe die ermaar even in. Dat is makkelijker doseren.
half schepje ofzo om het langzamerhand op te voeren. Onderhoudsdosis is 9 gram dacht ik.
mijnheer gebruikt de luzerne die nog in zijn mond zat om de wormenkuur er weer uit te werken, DOM DOM, dat deed ie vroeger toen ie klein was ook. Helemaal vergeten! Dus volgende keer wel een bodempje geven, maar dan even wachten met de kuur
Grappenmaker is het!
De colonflora ruikt lekkerder en er zit geloof ik alfalfa in (luzerne) en hij houdt van luzerne. Ik gooi eerst wat luzerne in zijn bak, dan begint ie vast te eten en gooi dan de mueslie met olie en colonflora erbij. De bak gaat schoon op! Daar ben ik echt blij mee~!!
, dus ik had zoiets van huhhh??? Gaat ie staan mesten hahaha en dan dus echt zo'n berg
Braaf paard!
We zijn lekker aan het stappen, ben naar 15 minuten per keer in de middag en avond aan het toewerken. Eergisteren heb ik hem weer een keertje bewonderd zonder deken en hij is me toch aan het verharen, hij had een jeuk en hij was blij dat ik even ging rossen
Dus toch ondanks de kou de deken er maar wat vaker af.
esje01 schreef:gelukkig jullie melden alleen maar goed nieuws, het was even zo stil dat ik als stille meelezer me toch een beetje zorgen ging maken. gelukkig gaan de temperaturen omhoog en kunnen we allemaal weer mee met onze paardjes. Op naar de lente!
! In de weekenden ben ik druk met de paarden
Ja het betere weer mag wel komen, maar nog niet te hard met het zomer weer want ik wil wel dat Whizz mee de wei in kan als dat gaat spelen, maar verder laat het goede voorjaarsweer maar komen! fargo schreef:Kunnen jullie nog wat met jullie paarden doen behalve losgooien en wandelen? Wij wandelen 3 keer per dag over het erf rondom de stal en beetje in de bak.