Wat nu als je paard ineens met spoed naar een kliniek moet ivm koliek ofzo? Dan heb je ook geen weken/maanden de tijd om vervoer te regelen.
Vind het een beetje slappe boel....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
capopjekop schreef:Jeetje ik zit je topic te lezen en ik schrik best van de foto's. Ik heb ook even op googlemaps zitten kijken maar het is idd best een afstand. Zelf rijd ik niet graag lange afstanden omdat ik moeite heb om me te concentreren, anders had ik graag met je meegegaan naar de kliniek.
140509 schreef:ze gaat naar utrecht en daar worden foto's gemaakt en dan kijken hoe het veder gaat en dat er iets gedaan moet worden met de rug
ik moet alleen even vervoer regelen voordat ik een afspraak kan maken omdat mijn moeder geopenreerd is aan haar schouder mag ze nier rijden dus ik hoop dat ik snel iemand vind die kan rijden dan kan ik eindelijk een afspraak maken
yvonnedv schreef:140509 schreef:ze gaat naar utrecht en daar worden foto's gemaakt en dan kijken hoe het veder gaat en dat er iets gedaan moet worden met de rug
ik moet alleen even vervoer regelen voordat ik een afspraak kan maken omdat mijn moeder geopenreerd is aan haar schouder mag ze nier rijden dus ik hoop dat ik snel iemand vind die kan rijden dan kan ik eindelijk een afspraak maken
en nu ben je zelf geopereerd aan je schouder???????
rapido schreef:hoezo waar baseer je dat laatste op?? moet je er perse ofwel koste wat kost op willen rijden dan als het zo blijft?
Lante schreef:rapido schreef:
En waar baseer je dat laatste op..?
maralyn schreef:Ja klopt...
Maar maakt het ook uit als ze eerst tot hun 5e voor de kar word gezet?
rapido schreef:noem jij me maar wat je wilt lante.
Zie dat je het met heel veel mensen on eens bent in dit topic zegt dus meer over jezelf dan over mij.
Zo heb je ook filmpjes geplaatst over speciale pads voor paarden met een ingezakte rug waarmee je ze dan toch kan rijden echter gaat dat over oude paarden waarvan door ouderdom de rug zakt en niet om een 2 jarige die misvormd is.
Ik vind het eigenlijk heel arrogant dat jij jezelf ervarings deskundige noemt!! kan iedere idioot wel over zichzelf zeggen namelijk. En helaas doen ook velen dat