Ik heb je topic van af het begin gevolgd. Heel veel sterkte. Had echt voor je gehoopt dat ze er boven op kwam. Dit had ik niet verwacht.
Heel eveel sterkte de komende tijd
daantje5979
Geplaatst: 12-02-11 01:11
Jeetje... woorden schieten te kort... heel veel sterkte met dit ontzettend moeilijke verlies... wat een strijd hebben jullie gesteden... nogmaals heel veel sterkte
Ik was een stille meelezer en hoopte iedere keer op een positieve update, het mocht niet zo zijn. Heel veel sterkte de komende tijd!!!
IngridB
Geplaatst: 12-02-11 09:07
Hé meiske, wat ontzettend kl*te zeg! Heb het topic ook gevolgd en ook ik hoopte dat het allemaal goed zou komen. Maar het heeft helaas niet zo mogen zijn.
Heel veel sterkte
am_vanes
Geplaatst: 12-02-11 09:42
If tears could build a stairway and heartache make a lane, I'd walk the path to heaven and bring you back again.
Ah ik had zo gedacht dat dit paard even heel heel ziek ging zijn en dan zou opknappen, wat een afschuwelijk nieuws nu...
Ik wil jou eveneens heel veel sterkte wensen.
Je hebt goed voor ze gezorgd en ze weten dat écht wel, voel je zeker niet schuldig!
Sette
Geplaatst: 12-02-11 10:06
Hier nog een stille meelezer met kippenvel. Heel veel sterkte,
FuGeLiCu
Geplaatst: 12-02-11 11:01
Jeetje meid, heel veel sterkte met dit verlies! Je hebt een hele moeilijke, maar dappere belissing genomen Je hield (vast en zeker, uit dit topic te lezen) super veel van haar, hebt alles voor haar gedaan en samen gevochten, maar uiteindelijk mocht het niet meer baten... Ik heb je topic zoals velen onder ons van het begin af aan gevolgd, weet dat je zelf je uiterste best hebt gedaan en alle mogelijke dingen hebt geprobeerd! Jullie zullen elkaar vast nooit vergeten
Bravura
Geplaatst: 12-02-11 11:11
Tjeemig......dat is snel gegaan.....heel veel sterkte.
Wat een verschrikkelijk nieuws... Ik wil je heel veel sterkte wensen de aankomende tijd. Ook al ken ik jou en je paardje helemaal niet, toch zit ik hier met tranen in mijn ogen. Je hebt gedaan wat je kon meid, je paardje mag blij zijn met zo'n geweldig baasje. Carolien - Memuska - Willow - Margrietje
Wil je hierbij heel veel sterkte wensen met het verlies van je paardje. Heb de hele topic gevolgd en had zo zitten duimen voor een goede afloop, helaas mocht het niet zo zijn....
Wat een vreselijk eind, waar niemand op had gehoopt.. Enorm veel sterkte met het verlies van je lieve merrie, je hebt gedaan wat je kon. Echt enorm veel sterkte ermee....
diega
Geplaatst: 12-02-11 16:41
Veel sterkte met het verlies!
Kirsten_S
Geplaatst: 12-02-11 19:24
Ontzettend veel sterkte meid! Het was echt een prachtig paard en veulen!
miesie22
Geplaatst: 13-02-11 00:48
Wat een naar nieuws... Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verdriet!
maikeltje
Geplaatst: 13-02-11 00:56
Jeetje wat een afloop......wat is er nu eigenlijk aan de hand geweest dan?
Heel veel sterkte, ik las in je profiel dat je haar veulen ook al af hebt moeten geven. Wat een pech kan een mens toch hebben Dikke knuffel meis
gitje65
Geplaatst: 13-02-11 01:04
Verd..orie!!! Wat vind ik dit vreslijk sneu voor je! Ik had zo gehoopt dat ze op zou knappen, zeker omdat je ook al een veulen hebt moeten verliezen! Kippenvel heb ik er van gekregen. Sterkte meis!
woorden van troost zijn snel gegeven over de tijd die alle wonden heelt maar weten zij wat wij hebben gedeeld echt vriendschap is zelfdzaam in het leven
Hier nog een stille meelezer. Ik heb je topic van in het begin gevolgd... na de positieve update een paar dagen niet meer gevolgd. Ik had zo gehoopt te lezen dat het beter en beter zou gaan, maar 10 pagina's in 2 dagen lieten mij al vrezen. Met tranen in mijn ogen de eerste negatieve update gelezen, met tranen op mijn wangen de laatste. Ts, diep respect voor alles wat jij voor je maatje heb gedaan. Woorden schieten te kort, maar waar velen zouden falen heb jij toch maar de juiste, maar o zo moeilijke beslissing genomen en je paard rust gegeven. Amelle, rust zacht. Ts heel veel sterkte gewenst.