Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opisop_shop schreef:Zoals je ziet zit die achterkant weer zo ver naar achteren, iemand daar een tip voor??
IndianaJones schreef:nee maar de Gluco Balance krijgt ie nu voor z'n IR en moet ie hele zomer door. Daar beter niet mee stoppen. Keer kuur drainage erbij was niet verkeerd voor afvalstoffen. Vorig jaar hele zomer door drainage gegeven, en dat ging heel goed (minder jeuk naar mijn idee), maar ben gewoon erg benieuwd naar berichten hier hoe die Cavalesse is en wil dat graag proberen bij Shathu.
Maar stop dan wel weer na 1e kuur met drainage. Kijken of ie nog beter is met Cavalesse als met de Drainage Comp.
wuswa schreef:IndianaJones schreef:nee maar de Gluco Balance krijgt ie nu voor z'n IR en moet ie hele zomer door. Daar beter niet mee stoppen. Keer kuur drainage erbij was niet verkeerd voor afvalstoffen. Vorig jaar hele zomer door drainage gegeven, en dat ging heel goed (minder jeuk naar mijn idee), maar ben gewoon erg benieuwd naar berichten hier hoe die Cavalesse is en wil dat graag proberen bij Shathu.
Maar stop dan wel weer na 1e kuur met drainage. Kijken of ie nog beter is met Cavalesse als met de Drainage Comp.
Volgens mij moet je niet stoppen met de Cavalesse en na de drainage weer beginnen. Als ik het met goed herinner staat er in de bijsluiter dat je het volledige seizoen moet geven. Ik heb geen bijsluiter meer maar kijk maar even goed als je Cavalesse er is. Een vraag die ik heb is of de drainage de werking van de cavalesse niet verstoort.... Misschien een mailtje naar de fabrikant aan wagen???