Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikenindi schreef:wat mij verbaasd is dat iedereen nu ineens positief lijkt over hippo excema terwijl tijdens de proefperiode iedereen dacht de placebo te hebben omdat het bij iedereen slechter leek te gaan of geen verschil leek te maken? hadden jullie daadwerkelijk allemaal een placebo dat jullie nog hoop hebben?
shera schreef:Nog meer mensen die voeren volgens het boekje van hebing. zomereczeem opgelost met voeding? Ik ben wel benieuwd naar ervaringen
femmie1996 schreef:ikenindi schreef:wat mij verbaasd is dat iedereen nu ineens positief lijkt over hippo excema terwijl tijdens de proefperiode iedereen dacht de placebo te hebben omdat het bij iedereen slechter leek te gaan of geen verschil leek te maken? hadden jullie daadwerkelijk allemaal een placebo dat jullie nog hoop hebben?
Ik had het echte spul, maar het heeft bij Kiki niet geholpen. Wel jammer want ik had hier al mijn hoop op gevestigd. Ik begrijp alleen niet dat als ze de lactose eruit hebben gehaald ons niet opnieuw laten deelnemen.
Wie weet was dit net het stofje waarom ze nog gewoon doorging met schuren.