Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu vraag ik me af wat jullie ervaring hiermee is? Delen jullie ook die ervaring van 'meer last in de bak'?
Vorige zomer heb ik van een andere mede-headsheaker eigenaar een Guardian masker gekregen. (Daar ben ik haar erg dankbaar voor, die dingen zijn niet echt goedkoop of makkelijk te verkrijgen
) Nu zou ik graag van jullie weten wat jullie ervaring met dit masker is? Hoeveel verschil het bij jullie heeft gemaakt? Wanneer/Hoe vaak jullie het gebruiken? En of er mensen zijn waarbij dit masker niet werktte en waardoor je denkt dat dat komt?
Haha, want met deze domme humor kan je tenminste nog een beetje voor de dag komen met onze alienpaarden.
singasong schreef:Ja, maar het is ook een periode erg slecht geweest. Hebben we allemaal te danken aan die fijne schimmels die iedere keer weer de kop op steken. Hij blijft daar gevoelig voor. Volgens mijn therapeute zijn schimmels in het lichaam in de meeste gevallen de oorzaak voor hoofdschudden.
Moragh schreef:Die van mij is nu ook behandeld voor een schimmel, zou bij haar ook de oorzaak zijn...
Ik kan nu weer fatsoenlijk rijden, vandaag zelfs zonder masker, zonder ingevlochten manen!!!
Nu zijn er ook wel weinig pollen nu, dus wat nu de reden is, de medicatie of het gebrek aan pollen? ik ben in ieder geval blij!!!
singasong schreef:Mirgino, fijn dat het beter gaat. Gaan ze nu de oorzaak nog aanpakken?