De deken zit hem tot nu toe niet in de weg dus die kan mooi omblijven hoor!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
femmie1996 schreef:Die Summerfit koeken voer ik ook 1/2 per dag:
Van de PAVO-site:
SummerFit is een smakelijke koek die evenveel vitaminen en mineralen bevat als 2 kg krachtvoer. Pavo SummerFit zit vol met vitaminen, mineralen en sporenelementen maar dan zónder de energie en caloriën die in krachtvoer zitten. Daarnaast bevatten de koeken nauwelijks eiwit. De ideale aanvulling op de dagelijkse voeding.
Sommige mensen lezen niet goed en denken dat de koeken gelijk staan aan 2 kg krachtvoer, maar je ziet, het bevat evenveel mineralen en vitaminen gelijk aan 2 kg krachtvoer.
Stel, je paardje krijgt per dag maar een halve bak krachtvoer (zo'n bak van 750 gram) dan kom je volgens mij aardig wat vitamines tekort. Of zie ik dat verkeerd?
ellepel schreef:ik weet dat wij een jaartje of 20 geleden alweer ook een pour on hadden.
( switch pour on meende ik? )
maar dat was er een die op een gegeven moment uit de handel genomen is omdat er eens tof in zat die niet goed was.
Citaat:Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht!
Switch Pour-On is op dit moment niet geregistreerd en dus niet verkrijgbaar. Waarschijnlijk is het vanaf volgend jaar weer geregistreerd in Nederland en zal het volop verkijgbaar zijn.
Met vriendelijke groeten,
Jaap Floris
happytime schreef:zag op de site van paardedrogist dat helosan niet meer verkocht word, weten jullie nog winkels, hier in haarlemmermeer niet bij drogist, ruitersportzaak of reformhuis te krijgem (apotheek ook niet)
heb bij agradi maar weer TKC97 lotion besteld,werkt super, maar erg agressief spul, maar beter voor sun
happytime schreef:zag op de site van paardedrogist dat helosan niet meer verkocht word, weten jullie nog winkels, hier in haarlemmermeer niet bij drogist, ruitersportzaak of reformhuis te krijgem (apotheek ook niet)
heb bij agradi maar weer TKC97 lotion besteld,werkt super, maar erg agressief spul, maar beter voor sun
happytime schreef:geld dus alleen voor de 100 gram tubeff naar de onderschrift kijken : dit produckt is niet meer leverbaar
ellepel schreef:sonja ik snap niet goed wat je dilemma is?
ze is dus hoogdrachtig als ik naar je onderschrift kijk?
wij zetten de merries apart als ze bevallen moeten of net bevallen zijn,het geeft vaak toch net teveel onrust in de groep
kim1207 schreef:die van mij pikt het dus niet meer als ik de manenkam insmeer. ze gooit haar hoofd helemaal omhoog en wordt mega nijdig.... is best lastig als je zelf nog geen 1.60 groot bent en paard 1.74