Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jotoma schreef:Hier blijft hij op, nog steeds met liner eronder. Knutten houden van nattigheid.
. Meneer vindt het zelf niet nodig om binnen te gaan staan, dus ondertussen was hij kletsnat onder zijn deken. Daarom toch af gedaan. Is altijd moeilijk om te beslissen wat het beste is

debravanesch schreef:Ik kan die van mij al niet buiten zetten met haar exzeemdeken op. Ze raakt onderkoeld als ze nat wordt hiermee, heeft iets te maken met het rechtzetten van de haren, het fijne weet ik er ook niet van, maar is wel jammer in de zomer

irisje2 schreef:TinePine schreef:Irisje2 is je paard al eens getest op PPID/ Cushing?
Nee nog niet getest! Als ik zo kijk naar de symptomen zie ik niet iets terug in mijn eigen paard.
De paarden staan niet bij ons aan de deur, dus ik kan er niet constant bij zijn om dekens aan en af te doen. Ze voorspellen de komende dagen 12 graden maar ook regelmatig regen en harde wind. Ze staan wel sedert enkele dagen op een nieuwe wei waar veel gras op staat.
PeterVH72 schreef:regendekens heb ik niet...
Je moet toch wat, he ...
Het is best aangenaam buiten en zie zo ongelooflijk veel vliegen dat ik het niet aandurf hem lager af te laten.