Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ash_ schreef:App heb ik indd en houd ik in de gaten.
Heb die van mij na overleg met de DA er pas opgedaan. Mijn paard in onwijs afgevallen, en cushing waarde is goed. De kans op HB word hierdoor ook minder groot. (altijd aanwezig natuurlijk)
Maris schreef:Moonlight17 schreef:Verdorie was net blij dat mijn pony aan het verharen ging, nu komen daar weer kale plekken onder vandaan. Hoop toch dat het geen schimmel is.
je hoort wel vaker bij cushing paarden dat ze kale plekken krijgen met/na het verharen.
Jannepauli schreef:Het kan heus wel schimmel zijn. De weerstand van een PPID patient is vaak laag en dat is nu juist het moment waarop schimmels kunnen toeslaan. Huidafkrabsel laten nemen door je DA en je weet wat de kale plek zou kunnen veroorzaken.
Dimple schreef:Ik heb gewoon op mijn Iphone de pagina van paardnatuurlijk als bladwijzer toegevoegd. Nu staat hij als 'appje' er tussen.
Weliswaar vast niet zo mooi als de Android app, maar het is wel zo makkelijk.![]()
Nu we het daar toch over hebben, wat houdt het cijfer in wat er achter staat? Vandaag staat er laag 0.
Maar soms ook laag 5 (bijv)
Iemand?
Ondanks dat der PPID onder controle is, mijn merrie gaat maar halve dagen op het land. Ook omdat ze snel vet wordt
Ash, ik zou zeggen dat als je paard goed reageert op de Prascend alles zou moeten stabiliseren. Dus ook zijn weerstand. Wat raar dat wondjes dan slecht helen!
Maris schreef:Jp weet jij dat ? Of de weerstand ook slecht(er) blijft nadat het ACTH is gestabiliseerd ?